بیانیه تشکلهای انقلابی استان قم :: سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ




بیانیه تشکلهای انقلابی استان قم

شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۵۲ ق.ظ

بیانیه تشکل های انقلابی استان قم

بسم الله الرحمن الرحیم

قال رسول الله (ص) : ان تستقیموا تفلحوا

13 آبان ماه، سال روز جاودانه و عزیز شدن خون های پر برکت 58 دانش آموز شهید به دست دژخیمان رژیم سنگ دل پهلوی و یادآور تجلی مشیت الهی در جنبش دانشجویان انقلابی که منجر به تسخیر لانه جاسوسی شد و در پی آن افشای اسناد خیانت ها و وطن فروشی‌های امثال بنی صدر ها و نمایان ساختن سایه شوم استکبار بر سر این ملت مظلوم ماحصل این اقدام بود. اقدامی که امام خمینی (ره) به زیبایی از آن به انقلاب دوم ملت ایران تعبیر نمودند. هر چند که عده ای وابسته و نفس‌بریده ، امروز ابراز پشیمانی کنند و به مسیر انقلابی خود پشت کنند، دانشجویان انقلابی مدعی هستند که تا استکبار هست، مبارزه نیز هست.

وظیفه دانشجویان انقلابی امروز، اولا زنده نگه داشتن یاد و خاطره هزاران شهید انقلاب اسلامی و دوما قدم نهادن در مسیر ایشان است. تحریف خط امام راحل، از جمله اقداماتی است که نفس بریدگان تلاش می کنند به جای رسیدن به خط مقدم انقلابیون، خط مقدم را به سمت خود منحرف کنند تا بتوانند در زمره انقلابیون قرار گرفته و انقلابیون حقیقی را انقلابی نما خطاب قرار دهند. نباید اجازه داد که برخی دشمنی با استکبار را تفکری عقب مانده از توسعه جهانی جلوه دهند. هر کس به آمریکا اعتماد کند، سیلی می‌خورد. آخرین سیلی آمریکا به بزک کنندگان غرب، تحقیر عزت ملی در برجام بود.

عزت ملی ، سلاحی است که اگر دشمن بتواند آن را لگدمال کند، مقاومت مردم در هم خواهد شکست و دانشجویان انقلابی هرگز اجازه خیانت عامدانه و یا جاهلانه به شکاکان در مسیر انقلاب نخواهند داد. چیدن میوه ها و ثمرات انقلاب، با سازش و یا تسلیم به دست نخواهد آمد. سنت الهی بر آن است که اگر قومی در مسیر حق مقاومت نکنند، قوم دیگری را جایگزین آن ها قرار می دهد تا آزموده شوند.
دانشجو موذن جامعه است، اگر او خواب بماند نماز امت قضا می شود. استقامت در این مسیر امتحان الهی است و دانشجویان انقلابی نباید تماشا کنند که سرنوشت انقلاب به دست نا اهلان بیافتد.

ما دانشجویان انقلابی استان قم، برخلاف بریدگان از انقلاب و شرمندگان از مبارزه با استکبار، با انگیزه ای جوشیده از ایمان، پیشتازان عمل به منویات دلسوزانه و کارگشای رهبر معظم انقلاب بوده و در راستای روشنگری علیه استکبار جهانی و عدم تبعیت از طاغوت، ندای « أین عمار » رهبری را قاطعانه لبیک می گوییم و تا پایان در مبارزه با استکبار کوشش خواهیم کرد.

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد قم
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه قم
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قم
​بسیج دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی قم
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه قم
​انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فارابی قم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۲

ارسال دیدگاه:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی