نتیجه اعتماد به جبهه استکبار را در برجام دیدیم :: سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ




عباس زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، با اشاره به روز ۱۳ آبان و روز استکبارستیزی گفت: وقتی به کارنامه استکبار (به معنی اتم آن آمریکا) در طول تاریخ نه چندان دور نگاهی  گذرا می اندازیم صفحاتی وجود دارد که تک تک آن ها مایه عبرت است؛ صفحات و حوادثی چون؛ کودتای ۲۸ مرداد که جناب کری چندی پیش بار دیگر اذعان داشت که سیا به طور مستقیم در کنار زدن مصدق دست داشته است، جلوتر می آییم و حمله طبس و خوار و ذلیل شدنشان به فضل خدا را می بینیم،  ترورهای دهه ۶۰، هشت سال دفاع مقدس، فتنه ۷۸ ، فتنه ۸۸، ترور دانشمندان هسته ای و تحریم های ظالمانه ای که از ابتدای انقلاب بر مردم ایران تحمیل شده است.

 وی افزود: اینها چند مورد از هزاران خیانات و دشمنی هایی است که شیطان بزرگ در حق مردم ایران به انجام رسانده است.

 دبیر واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم گفت: آنقدر این صفحات در طول تاریخ روشن هستند که گاها این فکر به ذهن خطور می کند که انگار بعضی از دولتمردان ما به فرموده رهبر معظم انقلاب عقل را باخته اند و تعقل نمی کنند.

 عباس زاده تصریح کرد: وقتی صحبت از دشمن و دشمنی اش می کنیم بلافاصله سخنرانی می کنند که چه آشی چه کشکی چه دشمنی ای؟! عجیب است با وجود اینهمه دشمنی صریح آنها هنوز دولتمردانی هستند که اکراه دارند از واژه دشمن استفاده کنند.

 وی افزود: وقتی صحبت از خطرات مذاکره با شیطان بزرگ می شود و هشدار گستاخی آنها به اصول و مبانی و درخواست آنها برای عدول از این اصول داده می شود. جناب رئیس  جمهور سخنرانی می کنند که بعضی ها در توهم اند.

 دبیر واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم گفت: در توجیه غلط وابسته کردن همه امور به سیاست خارجه یا بهتر عرض شود وابسته کردن همه امور به کدخدا مذاکره درس از کربلا قلمداد می شود.

 عباس زاده حال که کمتر از ۷ ماه از عمر دولت باقی است خود جناب روحانی و کابینه اش متوجه هستند که کشتی برجامشان بر گل نشسته کشتی که قرار بود کل دنیا را بر آن بار زنند ولی حال بار آن سیب و گلابی کرده اند.

وی ادامه داد: در برجام نتیجه اعتماد به جبهه استکبار را دیدیم. برای چندمین بار بر این ملت و بر دولت مردان این ملت ثابت شد که اعتماد به آمریکا نتیجه ای جز شکست نیست.

دبیر واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم گفت: دولتمردان ما چه کنند که نمی توانند صریح به این مهم اشاره کنند که دستاورد سه سال و نیم دولتشان تقریبا هیچ بوده است. اگر چه بعضی از اوقات یکی از اعضای کابینه کارد به استخوانش می رسد و  اعتراف به این قضیه می کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۲

ارسال دیدگاه:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی