صنعتگران آینده کشور آماده استقبال از رهبر انقلاب هستند :: سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ




خبرگزاری فارس: دبیر جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی قم از دانشجویان این دانشگاه به عنوان مهندسان و صنعتگران آینده کشور یاد کرد و گفت: صنعتگران آینده کشور آماده استقبال از رهبر معظم انقلاب هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدحسن صادق‌پور سه‌شنبه شب در جمع خبرنگاران در دفتر استانی شبکه خبر دانشجو، سفر مقام معظم رهبری به قم را یک سفر ویژه خواند و اظهار داشت: ایشان برای قم سه ویژگی اساسی شامل مذهبی بودن، وجود حوزه علمیه و آغازگر انقلاب اسلامی بودن را برشمردند.
وی با بیان اینکه میزبانی مردم قم از رهبر انقلاب نیز باید ویژه باشد،‌ اظهار داشت: مسئولان باید بررسی کنند که تا چه اندازه انتظارات رهبر انقلاب را برآورده ساخته‌اند.
دبیر جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی قم با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری خطاب به حوزه علمیه در سفر سال 70 به قم تصریح کرد: در این سال ایشان بر حفظ روحیه صبر و مجاهدت، تلاش برای سربلندی و بیرون آمدن از فتنه‌ها، دفاع از اسلام، تخصصی کردن کارها در حوزه علمیه، ایجاد وحدت با محیط دانشگاهی و تولید علم و محتوا در حوزه تاکید کردند.
وی با بیان اینکه دانشجویان و حوزویان آماده حضور رهبر انقلاب در قم هستند، اضافه کرد: دانشگاه صنعتی قم شاهد جو مومنانه‌ای است و مهندسان و صنعتگران فردای کشور خالصانه به رهبر انقلاب عشق می‌ورزند.
صادق‌پور با اشاره به تشکیل ستاد مرکزی و ستادهای دانشگاهی استقبال از مقام معظم رهبری اضافه کرد: با تشکیل ستاد دانشجویی استقبال از مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی قم، دانشجویان با امکانات خود بسته‌های فرهنگی را به منظور توزیع در زمان حضور مقام معظم رهبری در قم تدارک دیده‌اند.

خبر در خبرگزاری فارس

خبر در شبکه خبری دانشجو

ارسال دیدگاه:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی