بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان به مناسبت 9 دی / روز بصیرت :: سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ




بسم الله الرحمن الرحیم

«اذا جاء نصر الله والفتح ورأیت الناس یدخلون فی دین الله افواجا»

این وعده ی حتمی الهی است که اگر قومی برای خدا در مقابل شیاطین بایستد و در این راه مقاومت ورزد یاری و نصرت الهی آنان را در بر خواهد گرفت .

ملت غیور و مسلمان ایران بار ها این وعده ی الهی را در مقابل چشم جهانیان محقق ساخته است چنان که عالم سال هاست از تلألؤ نور انقلاب این مجاهدان نستوه روشن گشته و انگشت تحیر تا ابد از رشادت های فرزندان این دیاردر میادین هشت سال دفاع مقدس بر دهان عالمیان خواهد ماند.

پس از آن روز های با شکوه مقاومت در مقابل دژخیمان طاغوت وپس از آن جان فشانی ها در برابر یاران درنده خوی استکبار، خداوند اراده نمود که بار دیگر شکوه ایستادگی این امت موحد را به رخ جهانیان بکشد و آنگاه بود که حماسه ی نهم دی ماه سال 88 به وقوع پیوست.

در پی هشت ماه جهاد در میدان غبار آلود فتنه نسل دیگری از فرزندان این خاک آزادگان ، مورد آزمون الهی قرار گرفتند  و آنان نیز چون پدران خود فریاد ربُنا الله سر دادند و پس آن بر این کلام نورانی ایستادگی نمودند.

این عاشقان خمینی که خمینی را ندیده بودند قلم روشنگری بدست گرفتند و در پرتوی کلام رهبر و امام خویش سید علی خامنه ای (حفظه الله) تا آنجا که توانستند جاهلان را از خواب غفلت بیدار نمودند و آنجا که ایادی کفر شمشیر کشیده و در خیابان ها نعره های ناپاکی سر دادند در مقابل آنان از کیان مسلمین صیانت نمودند.

این سلحشوران ولایت مدارهشت ماه بر کج دهانی جاهلان و فریب خوردگان مردانه صبوری ورزیدند  تا صف معاندان را از غفلت زدگان جدا سازند وحاصل آن همه بردباری چنان شد که در روز عاشورا همگان ماهیت حقیقی فتنه گران را شناختند و تاریخ در روز 9 دی آن سال پر فرازو نشیب یک بار دیگر اقتدار مسلمانان را در فتح مکه به نظاره نشست و غبار فتنه به وسیله ی طوفان بصیرت امت اسلامی از میان جامعه موحدان رخت بر بست وا ین روز پر شکوه به فرموده ی امام عاشقان برگ زرینی دیگر بر تارک ایران اسلامی گشت.

در این روز های پر شکوه پیروزی که فتنه گران در انزوای فتنه گری هایشان گرفتارند و مستکبران نا امید از ایادی خودفروختیشان متوسل به ابزار تحریم و ترور شده اند ملت ما باز عزم دیگری نموده است تا در عرصه های اقتصادی و علمی بار دیگر خاک ذلت را بر چهره ی مستکبران بپاشد و هر روز جهان را برای آمدن آخرین خورشید امامت مهیا تر سازد.

در این مسیر پر افتخار جوانان و دانشجویان و در پیشانی نسل نو پای امروز تشکل های دانشجویی تا آخرین نفس خواهند جنگید و تا آمدن آخرین آفتاب خود را سرباز انقلاب و مطیع رهبری آن می دانند و به جهان خواران  خطاب می کنند که تاریکی کفر نه با ترور و نه با تحریم نخواهد توانست نور ایمان را خاموش کند و این همه بد طینتی تنها چهره ی کریهتان را آشفته تر خواهد نمود.

                                    الا و انّ حزب الله هم الغالبون



جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل پردیس قم دانشگاه تهران
کانون دانشجویان بیدار دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم

متن بیانیه در خبرنامه دانشجویان ایران

ارسال دیدگاه:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی