دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم با خبرگزاری دانشجو :: سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ




صادق پور: جنبش دانشجویی خواستار همراهی خواص با مردم در محاکمه سران فتنه است
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم گفت: جنبش دانشجویی آخرین هشدارهای خود را به برخی از خواصی که هنوز در مدار بی بصیرتی حرکت می کنند، اعلام می دارد و اظهار امیدواری می کند که در طرد سران فتنه و درخواست محاکمه آنان این خواص نیز همراه مردم حرکت کنند.
به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از قم، محمدحسن صادق پور در نشست خبری - تحلیلی با عنوان «9دی، نبرد فتنه و بصیرت» که در دفتر «خبرگزاری دانشجو» در قم برگزار شد، نهم تا نوزدهم دی ماه را برای مردم قم دهه بصیرت نامید و گفت: حماسه 9دی، 22بهمن امام خامنه ای بود.
 
وی اظهار داشت: اگر شخص مقام معظم رهبری طلایه دار 9 دی نمی شدند، قطعا با کم توجهی های سیاسیون این روز تاریخی و مردمی به گرد فراموشی سپرده می شد.
 
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم با اشاره به در پیش بودن فتنه های پیچیده تر در آینده ای نزدیک تصریح کرد: اگر سال گذشته فتنه گران با آتش زدن پرچم امام حسین (ع) به قصد انزوای انقلاب پس از 8 ماه رسوا شدند، قطعا این بار به اسم سیدالشهداء و زیر پرچم ایشان اقدام به پاشیدن تخم شبهه و نفاق در مسائل مهم و جاری کشور خواهند کرد.
 
صادق پور در ادامه افزود: همانطور که دیدیم در آستانه عاشورای امسال برخی از رهبران طرد شده و جاهل فتنه تاکید بر قمه زنی و یک سری بدعت های خاص در عزاداری برای سیدالشهداء داشتند و در تلاش بودند فرهنگ ایثار و شهادت و غیرتمندی دینی را از فرهنگ عاشورا جدا سازند.
 
وی تاکید کرد: جنبش دانشجویی آخرین هشدارهای خود را به برخی از خواصی که هنوز در مدار بی بصیرتی حرکت می کنند اعلام می دارد و اظهار امیدواری می کند که در طرد سران فتنه و درخواست محاکمه آنان این خواص نیز همراه مردم حرکت کنند.


------------------------------------------------------------------------------------------

به دلیل عدم رعایت شئونات اخلاقی از سوی برخی پیروان سبز اموی ، از این پس نظرات مستلزم تایید خواهد بود و نظرات معارض اخلاق تایید نخواهد شد. برادران اموی می توانند لجن پراکنی های خود را در سایت های بالاترین ، بی بی سی ، جرس و ... ادامه دهند تا خدای ناکرده دچار بیماری های روانی و عقده ای نگردند.
روابط عمومی جاد صنعتی قم

سلامخسته نباشی برادر
خوردی هسته اش و تف کن.
۱۴ بهمن ۸۹ ، ۰۸:۰۳

کسی که می گاید

چیه ترسیدی.....آخه خایه مال تو چه به این کس و شر ااسمتم گذاشتی دانشجود آخه بدبخت از قیافه عقدیه جقیت معلومه چه گهی هستیبهتر این وبلاک خایه مال و زود تر ببندی تا خودم حکش نکردم.(انجمن هکر های دانشجویان کامپیوتر دانشگاه خواجه نصیر)

ارسال دیدگاه:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی