برگزاری همایش زلال اندیشه در دانشگاه صنعتی قم :: سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ




برگزاری همایش زلال اندیشه در دانشگاه صنعتی قم

شنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۹:۳۲ ب.ظ

همایش "زلال اندیشه" دوشنبه دوازدهم اردی بهشت ماه سال جهاد اقتصادی در آمفی تئاتر شهید آخوندی دانشگاه صنعتی قم برگزار شد.

در این همایش که به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم در سالروز شهادت شهید علامه مرتضی مطهری (ره) در دانشگاه صنعتی قم برگزار شد، دبیر جامعه اسلامی به ذکر فعالیت های انجام گرفته در سال تحصیلی گذشته توسط جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم اشاره نمود.

در این همایش حجت الاسلام مستشاری ، معاون آموزش و تبلبغ نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دانشگاه های کشور ، به ایراد سخنرانی پرداختند.

ایشان در مقام شهید مطهری را بسیار والا دانستند و این مقام را مرهون مبارزه با جریانات انحرافی زمان خود دانستند .

ایشان با اشاره به این که شهید مطهری همواره با جریانات مارکسیسم ، شبه روشنفکری و متحجر مبارزه می کردند ، دانشجویان را به مبارزه با جریانات انحرافی با تاسی از این شهید بزرگوار فراخواندند.

حجت الاسلام مستشاری در ادامه به ذکر مصادیقی از جریانات انحرافی در حال حاضر اشاره کرد و یکی از این جریانات را مربوط به بدعت هایی دانست که در سال 1388 به وجود آمد.

 

ایشان در ادامه جریان انحرافی اطراف دولت را بررسی نمودند و این جریان را با عنوان فتنه دوم تعبیر نمودند. ایشان با اشاره به حوادث اخیر وزارت اطلاعات ، بی توجهی رییس جمهور به فرمان مقام معظم رهبری را نقطه تاریکی در کارنامه وی عنوان کردند.

وی هم چنین افزود : « از این پس ما از خط کار و تلاش و خدمت حمایت می کنیم اما به هیچ وجه از شخص آقای احمدی نژاد حمایت مطلق نخواهیم نمود.»

در ادامه این مراسم جناب آقای سید جواد شرافت از شاعران برجسته و متعهد استان ، اشعاری را در وصف حضرت صدیقه اطهر (سلام الله علیها) قرائت نمودند.

در ادامه این مراسم از اساتید دانشگاه و هم چنین از برگزیدگان طرح مطالعاتی شهید مطهری در دانشگاه (طرح بهشت مطهر) تجلیل به عمل آمد.

+ متن خبر در سایت جادنیوز

+ فایل صوتی سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مستشاری را از  این جا دانلود کنید

 

ارسال دیدگاه:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی