بیانیه بسیج دانشجویی و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم در پی حوادث اخیر :: سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ




بسمه تعالی

زمان در حال گذر است و شرایط بین المللی لحظه به لحظه در حال پچیده شدن است. در این اوضاع که شیطان مکر خود را به صورت عیان بر تمام حکومت های جهان گسترده است ، بر اساس سنن الهی  ولایت تنها جان پناهی است که می توان در سایه آن از دست شیطان و شیطان صفتان در امان بود .

استقرار نظام ولایی در ایران اسلامی هر چند بیش از سی و سه سال عمر ندارد ، لیکن و علی رقم تمام فشارها و بدخواهی مستکبران ، قدرت و گستره حکومت اسلامی ایران در همین چند سال آن چنان افزایش داشته است و  حب اسلام ناب محمدی - اسلام ولایی - را به گونه ای در میان مسلمانان و مستضعفین افزایش داده است که هیچ ناظر عاقلی نمی تواند این نفوذ و استحکام را منکر شود. انقلاب های کشورهای عربی و بیداری اسلامی کنونی در میان مسلمانان خود شاهدی بیّن بر این مدعاست.

قطعا موفقیت نظام و تاثیر پذیری از آن مدیون جایگاه ولایت فقیه و اسلام شناسی است که در منصب  ولی فقیه  قرار می گیرد . لذا هر گاه ملت و دولت ایران رهنمودهای ولی فقیه را نصب العین خود قرار داده اند شاهد پیشرفت چشمگیر کشور در عرصه های گوناگون بوده ایم. و هر کجا به این منویات بی توجهی شده است خساراتی را  برای نظام در پی داشته است.

این روز ها تلاش های جریان انحرافی برای دور نمودن رییس جمهور کشورمان از آرمان های انقلاب و رهبری معظم ، به دستاویزی برای دشمنان بدل گشته است تا با القای شکاف و حاکمیت دوگانه ، چند روزی مخاطبان رسانه های خود را سرگرم نمایند.

متاسفانه جریان انحرافی بدون توجه به نتایج و عواقب کارهای خود بر مجبوبیت مردمی رییس جمهور محترم ، هم چنان می تازد و پیش می رود و اسباب شادی دشمنان و خون دل خوردن دوستان را فراهم می آورد.

در این میان اما تلاش عده ای از ورشکستگان سیاسی کشور برای برجسته نمودن نقاط ضعف دولت در شرایط فعلی کاملا ملموس است. بسیاری از کسانی که در هشت ماه دفاع مقدس پس از انتخابات سال 1388 ، تمام تلاش خود را برای براندازی نظام و ولایت فقیه به کار گرفتند لیکن بر اثر بصیرت و ولایت پذیری والای مردم شریف ایران ، پیش از همه آبروی خود را برده اند ، اکنون دلسوز نظام شده اند و از تقابل رئیس دولت و رهبری ابراز نگرانی می کنند !!!

اما کیست که نداند آنان در پس پرده همان اهداف شوم رهبران امریکایی خود را دنبال کرده تا با القای حاکمیت دوگانه در کشور به تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی و جلوگیری از تاثیر روز افزون آن بر ملت های منطقه بپردازند.

از سوی دیگر و با توجه به اجرای طرح مهم تحول اقتصادی در سال جاری دشمن در تلاش است با ایجاد تلاطم و آشفتگی سیاسی از اثرات مثبت اجرای این طرح بکاهد.

حزب الله به تمام کسانی که می خواهند از نمد اختلاف بین اصولگرایان کلاهی برای خود بسازند این است که نه تنها اختلافی میان امت حزب الله وجود ندارد ، بلکه روز به روز شاهد خالص شدن و یکرنگی و حرکت امت به سوی آرمان های امام راحل و حضرت آیت الله امام خامنه ای (مد ظله العالی) خواهیم بود.

جوانان و دانشجویان قم که  به فرموده امام امت ، پیشرو در بصیرت و ولایت اند ، هیچ گاه شاخص حق را با افراد نخواهند سنجید و همانگونه که هر دیده بصیر و عقل هوشیار نمی تواند انکار کند که خط کار و تلاش و حمایت از محرومین ، پررنگ تر از تمامی دولت های پس از انقلاب در این دولت دیده می شود، لیکن هیچ گاه عهد اخوت با شخص و جریانی نبسته اند و تعهد به ولایت را حتی بر اجرای عدالت مقدم می شمارند.

حزب الله تنها حزب ولایت را به رسمیت می شناسد و تا ابد الدهر در جانبازی و خاکساری در این راه سر از پا نخواهد شناخت و اشخاص و افراد را با ملاک حال فعلی می سنجد . حزب الله تا راه امام راحل (ره) و و منش رهبر معظم انقلاب (مد ظله) را به عنوان توشه در کوله بار خود دارد ، قطعا به سرنوشت کسانی دچار نخواهد شد که دامان خود را بر طناب پوسیده ایادی غرب و بچه شاگردان فتنه گر داخلی اش گره زده اند و شیطان را به ولایت برگزیده و به سرعت مسیر زوال را در بزرگ راه حزب الشیطان می پیمایند.

امید است با عبور موفقیت آمیز از فتنه های این روزگار که روز به روز پیچیده تر می شوند ، از غربال آخرالزمان که به فرموده معصوم علیه السلام «لغربلنکم غربالا» ، سربلند بیرون آمده و شاهد رایحه خوش ظهور در آینده نه چندان دور باشیم.

+ متن خبر در سایت جادنیوز

 

سلام دوست گرامی ،چشمه ریگی با یک مطلب جدید بروز شد . اگر فرصت داشتید خوشحال می شوم یک سری بزنید. بازهم تاکید می کنم که اگر فرصت داشید ..در غیر این صورت می توانید این دیدگاه را نادیده بگیرید . پیروز و سربلند باشیدچشمه ریگی | http://blog.cheshmehregi.com
سلام دوست گرامی ،با یک مطلب جدید بروز هستم ، فرصت داشتید خوشحال می شوم یک سری بزنید. موفق و سربلند باشیدچشمه ریگی | http://blog.cheshmehregi.com/

ارسال دیدگاه:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی