بیانیه جاد صنعتی قم در پی انتشار ویژه نامه "خاتون" روزنامه ایران :: سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ




انا لله و انا الیه راجعون

امروز باز شرمنده آن شهیدی شدیم که  وصیت کرد  "با چادر سیاه خودتان که برنده تر از خون من است از خون من دفاع کنید".

دانشجویان متعهد درحالی که هنوز سرمست دیدار چهارشنبه نهم ماه رمضان با مقتدایشان امام خامنه ای (مد ظله العالی)  و شنیده شدن حرف های صریح و مواضع محکم آن ها در قبال اصولگرانماها و جریان انحرافی توسط رهبر بزرگوار انقلاب بودند که این جریان بار دیگر با توهین به مقدسات قلب ملت مومن ایران را جریحه دار کرد.

  ویژه نامه ای که روز شنبه از سوی روزنامه رسمی دولت انتشار یافت بار دیگر عمق کینه جریان انحرافی را از جریان ناب اسلامی به تصویر کشید. این ویژه نامه در حالی به نقل از یکی از افراد حلقه ی ماسونی اطراف رییس جمهور حجاب برتر را مورد اهانت قرار داده است که مراجع تقلید و رهبر معظم انقلاب بارها به لزوم حفظ "چادر مشکی" به عنوان حجاب برتر تاکید نموده اند.

وقتی رهبر معظم انقلاب در پاسخ به کراهت چادر مشکی قاطعانه می فرماید : " این صحبت صحیح نیست و بهترین پوشش چادر است و چادر سیاه هم بی اشکال است و کراهت ندارد" ، بیان مخالفت با این ارزش الهی نشانگر تلاشی عمدی این جریان برای فاصله دادن میان دولت و رهبری است .

آبشخور این نظرات معارض اسلام همان جایی است که در آن مصاحبه تلویزیونی ، رییس جمهور را به اعتراض به طرح افزایش امنیت اخلاقی واداشت . طبعا از جریانی که آن فرزند شهید را که "کاوه وار" بر سندان جریان انحرافی ضربه می زد  کنار گذاشت و افکار "پیر و نخ نما شده" را به جای آن بر سرکار آورد توقعی جز این نیست که پس از مدتی همان حرف هایی را بزند که آن آقازاده منفور ملت ایران در رسانه ملی (!) با پررویی تمام به زبان آورد . همان جنس حرف هایی که روزگاری روزنامه های دوم خردادی با تفکرات مارکسیستی و لیبرال خود به جامعه مسلمان ایران القا می نمودند .

وقتی می بینیم بودجه های فرهنگی دولت این گونه صرف القائات غیر اسلامی می شود و عکس فلان بازیگران خانم که اتفاقا مورد علاقه یک جریان خاص هستند (و دیدار های متعدد امثال این بانوان با فرد حاشیه ساز دولت شهره است) را به عنوان الگوی زن ایرانی در ویژه نامه شان  معرفی می کنند  و حال آن که یک تشکل دانشجویی برای برگزاری یک اردوی تشکیلاتی به اصطلاح  باید لنگ یک قران و دو زار باشد ، نگرانی آن روز رهبرمان را از نحوه ی صرف بودجه ی هنگفت فرهنگی  بیش تر متوجه می شویم.

 جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم ضمن عرض تسلیت به محضر مراجع بزرگوار تقلید و مقتدایمان امام خامنه ای (مد ظله العالی)  به برخی افراد کوته فکر جریان انحرافی که خود را پشت دولت و شخص رییس جمهور پنهان کرده اند هشدار می دهد که در صورت ادامه این گونه فعالیت ها ، جنبش اصیل دانشجویی همان کاری را با آنان خواهد کرد که امت حزب الله با حرکت اصلاح طلبانه امریکایی نمود و نیز به آنان توصیه می کنیم که اگر به فکر عاقبت اخروی خود نیستید ، از ماجرای دوم خرداد عبرت بگیرید و بدانید در صورت عدم اصلاح رفتار خود و به جوش آوردن خون مردم ایران همان زباله دان معروف تاریخ در انتظار شما  نیز خواهد بود.  و اما صد افسوس که این گونه حرکات و گستاخی های روز افزون بیانگر آن است که هیچ نشانه ای از اصلاح و عبرت آموزی در این طیف دیده نمی شود.

در پایان خواستار اشد برخورد با عوامل این گونه رفتارها و به درد آورندگان قلب ملت ایران در این ماه مبارک توسط دستگاه های قضایی و امنیتی و نهراسیدن آنان از تهدید و تعیین خطوط قرمز برای اجرای وظایف این دستگاه ها هستیم.

 + متن این خبر  در سایت رجانیوز

با سلام با نقد خاتون به روز هستیم .التماس دعا
سلام . آب مایه حیاته . اما اگه آلوده باشه خودش حیات رو به خطر میندازه . این روزها در آستانه شروع بارندگی ها و احتمال نشت فاضلاب به سیستم آبرسانی و فرسوده بودن سیستم لوله کشی شهرها لازمه که تو خونه دستگاه تصفیه آب داشته باشیم . اما این دستگاهها جاگیر و گرونه و نصبش هم دردسر داره . با این وجود نگران نباشین یه دستگاه تصفیه آب خانگی هست که هم ارزونه هم نصبش فوق العاده راحته . این دستگاه رو میتونین از یه بازار اینترنی به راحتی آب خوردن تهیه کنین . نشونی : www.1bazar.net

ارسال دیدگاه:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی