برگزاری نشست صمیمانه با حضور رضا امیرخانی توسط جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی قم :: سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ




 همایش "بررسی نقش سیاست کاری دولتی در افول فرهنگ و اقتصاد ایران" به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم پنج شنبه با حضور رضا امیرخانی در سالن آمفی تئاتر شهید آخوندی دانشگاه برگزار شد.

این نویسنده متعهد و توانای کشورمان در نشست جامعه اسلامی دانشجویان با بررسی عوامل تاثیرگذار بر فرهنگ به نقد سیستم دولتی فعلی پرداخت.

خالق ارمیا با انتقاد به ممیزی های سلیقه ای اظهار داشت : معتقدم ممیزی باید صورت گیرد اما در حوزه هایی که با مذهب ، قومیت و ملیت منافات دارد و این امر نباید به صورت سلیقه ای انجام شود.

نویسنده ی نفحات نفت هم چنین به نقد وضع اقتصادی کشور پرداخت و راه پیشرفت در زمینه ی اقتصادی را تغییر دید در دانشجویان و گرایش به فعالیت های اقتصادی بدون وابستگی به دولت عنوان کرد.

نگارنده ی داستان سیستان هم چنین ولایت فقیه را مهره کلیدی انقلاب اسلامی دانست که نقش سیاست گذاری های کلان نظام را داراست . وی افزود : با پیروی همه نهادها و افراد از رهبری و پرهیز از مصادره رهبر معظم انقلاب برای طیفی خاص ، می توان پیشرفت روز افزون نظام اسلامی را متوقع بود.

وی هم چنین نسل کنونی انقلاب را نسلی پرشور و دارای ظرفیت های عظیم برای پیشبرد اهداف انقلاب خواند.

رضا امیرخانی در انتهای این نشست صمیمانه به سوالات گوناگون و چالش برانگیز دانشجویان پاسخ گفت.

فایل صوتی کامل سخنرانی فوق به زودی در وبلاگ جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم به آدرس www.jadqut.persianblog.ir قرار داده خواهد شد.

لینک خبر در جادنیوز

لینک خبر در خبرنامه دانشجویان ایران

۲۶ آبان ۹۰ ، ۰۷:۳۲

مرجع کالاهای مجازی ایران

طرح خرید مقالات ترجمه شده :سایت دیتاکالا آمادگی دارد مقالات ترجمه شده شما را تا مبلغ 10 هزار تومان خریداری نماید.برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید :http://www.datakala.com/contents/view/14مرجع کالاهای مجازی ایرانhttp://www.DataKala.com
۰۴ آذر ۹۰ ، ۰۰:۲۱

جاد مهندسی فردوسی

حقیقت آنچه در جاد فردوسی مشهد می گذرد...(آسیب شناسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در برهه کنونی)
احسنتم جای افسوس دارد که در تمامی تصاویر گزارشات شما چهره های دانش جویان پردیس قم (دانشگاه تهران) دیده می شود این یعنی ....خدا قوت


با سلام و خسته نباشید خدمت برادران عزیز دانشگاه پردیس . البته آن طور که می فرمایید نیست و تنها عکسی که دانشجویان دانشگاه پردیس در آن حاضرند حلقه ای است که دور آقای امیرخانی تشکیل شده. در سایر همایش های ما معمولا دانشجویان دانشگاه پردیس حضور نداشته اند (البته امیدوار است با تعامل تشکل های دو دانشگاه این اتفاق بیافتد)
پی فابل سخنرانیش کو ؟

ارسال دیدگاه:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی