اکران دانشجویی فیلم شکارچی شنبه با حضور تهیه کننده :: سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ




فیلم شکارچی شنبه توسط جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم در دانشگاه نمایش داده شد. در اکران این فیلم که با حضور دانشجویان دانشگاه سه شنبه شب ساعت 17:30 در سالن آمفی تئاتر شهید آخوندی دانشگاه برگزار شد تهیه کننده شکارچی شنبه نیز حضور داشت.

از نکات جالب اکران فیلم این بود که دانشجویان با پایان یافتن فیلم به پا خواسته و برای مدتی تهیه کننده فیلم را تشویق نمودند.

محمد قهرمانی تهیه کننده فیلم و از فعالین موسسه فرهنگی شهید آوینی ، پس از پایان فیلم به جایگاه آمد و به سوالات دانشجویان پاسخ داد . وی در پاسخ به کیفیت ناکافی فیلم ، شکارچی شنبه را از لحاظ کیفی فیلمی خوب ارزیابی کرد و گفت : "البته نمی توان این فیلم ضدصهیونیستی را با فیلم های هالیودی ضد ایرانی که صدها برابر این فیلم بودجه دارند مقایسه کرد"

وی هم چنین رویکرد موسسه شهید آوینی در حال حاضر را تمرکز بر فیلم های با مضامین بین المللی دانست و افزود : "هم اکنون فیلم هایی برای ساخت در این حوزه در دستور کار داریم که به عنوان نمونه یک فیلم با موضوع افغانستان از هفته آتی کلید می خورد"

وی در پاسخ به سوالی درباره انتخاب بازیگران فیلم گفت : "بسیاری از افراد حاضر نشدند و در حقیقت جرئت نکردند در این فیلم ایفای نقش کنند اما آقای علی نصیریان با از خود گذشتگی نقش اصلی فیلم را پذیرفتند و از عهده کار نیز به خوبی برآمدند"

قهرمانی هم چنین تا دقایق زیادی پس از پایان جلسه در حلقه خصوصی به سوالات دانشجویان پاسخ گفت.

گفتنی است فیلم شکارچی شنبه که فیلمی با محتوای ضد صهیونیستی است ، روایتگر زندگی پسر بچه ایست که به جمع یک خانواده یهودی اضافه می شود تا با آشنایی با عقاید و رفتارهای صهیونیست ها ، به یک خاخام یهودی در اسرائیل تبدیل شود.

+ همین خبر در سایت جادنیوز

ارسال دیدگاه:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی