پیام تبریک جاد صنعتی به مردم و نامزدهای انتخابات :: سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ




جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم با ارسال پیام هایی جداگانه ، از حضور مردم و و دانشجویان قم و نامزدهای انتخابات قم تقدیر نمود. 

امت شریف و دانشجویان ولایتمدار قم

 

آن چه دیروز شما انجام دادید را نه زبانی گویای تقدیر است و نه قلمی را یارای وصف. لبیک مجدد شما به فرمان امام خامنه ای (مدظله العالی) و حضور شما در عرصه تکلیف الهی ، سیلی سختی بر دهان دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی بود و به دشمنان خارجی و داخلی نشان داد که تحریم و القای یاس از سوی آنان ملت ما را در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی مصمم تر می کند.

عید مشارکت و حضور بر شما مبارک باد و آفرین بر غیرت و همت تان.

در انتها لازم است سلام و درود خود را بر روان شهدای انقلاب و دفاع مقدس و شهدای علمی کشور خصوصا شهید احمدی روشن ابراز داریم که قدرت روز افزون نظام اسلامی مدیون قطره های پاک خون این شهیدان عزیز است.

 

 

جناب آقای دکتر علی اردشیرلاریجانی

نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و منتخب مردم شریف قم در مجلس نهم

راه یابی حضرتعالی به مجلس شورای اسلامی و عرصه خدمتگذاری مجدد را به شما تبریک عرض می نماییم . امیدواریم در چهارسال آینده ارتباط خود را با قشر نخبگان استان و مجامع دانشجویی بیشتر نموده و خود را از مشورت با جوانان استان در تلاش برای رساندن شهر قم به شهری الگو و در شان پایگاه علوم اسلامی و فقه جهانی بی نیاز ندانید.

 

 

 

جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین آشیانی

نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و منتخب مردم شریف قم در مجلس نهم

اعتماد مجدد مردم قم به شما به عنوان فردی ولایتمدار و اخلاق گرا برای چهار سال را به حضرتعالی تبریک عرض می نماییم. مهم ترین درخواست جنبش دانشجویی از حضرتعالی با توجه به سوابق و خدمات حوزوی شما ، تلاش برای تقویت ارتباط حوزه علمیه با بدنه اجتماعی و خصوصا بدنه دانشگاهی قم می باشد که درخواست مکرر رهبری از حوزه علمیه و دانشگاه ها می باشد. امیدواریم در عرصه خدمت به مردم شرافتمند و عزیز قم موید باشید.

 

 

 

جناب آقای احمد امیرآبادی فراهانی

منتخب مردم شریف قم در انتخابات مجلس نهم

انتخاب شما توسط مردم شریف قم را به محضر حضرتعالی تبریک عرض می نماییم. این انتخاب نشان داد که قم برای آبادی نیازمند افرادی است که حقیقتا از خود مردم باشند و مسئولیت را وظیفه ای الهی بر دوش خود بدانند و نه حق وراثتی خویش.

اعتماد مردم و دانشجویان قم به شما مسئولیت حضرتعالی را در عرصه خدمت رسانی به مردم و خصوصا قشر محروم سنگین نموده است. امیدواریم با حفظ زی ساده زیستی و مردمی بودن و رسیدگی به امور محرومین و نیز با ارتباطی که ان شاء الله با روحانیت معزز و نیز مجامع دانشجویی استان خواهید داشت، جلوه قم را به شانیت مرکز فقه تشیع و آشیانه اهل بیت نزدیک تر سازید. و بدانید که تلاش شبانه روزی و جهاد مردمی شما نه تنها کسر شان نمایندگی نخواهد بود ، بلکه عین فضیلت در درگاه باری تعالی است ، چرا که "فضل الله المجاهدین علی القاعدین"

 

 

 

جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری

جامعه اسلامی دانشجویان مراتب تقدیر خود از حضرتعالی به خاطر حضور انقلابی شما در صحنه رقابت انتخاباتی که حقیقتا به افزایش شور و مشارکت در انتخابات انجامید را اعلام می دارد. حضور شما نشان داد می توان با پرهیز از بداخلاقی های انتخاباتی و هزینه های سرسام آور تبلیغاتی در عرصه رقابت حاضر شد و در رتبه ای بالاتر از کسانی قرار گرفت که نه تنها از بداخلاقی در این عرصه دریغ نورزیدند بلکه احتمالا تا سال ها نیز می بایست زیر بار بدهی هزینه های انتخاباتی خود قرارگیرند.

جامعه اسلامی دانشجویان حضور شما در این عرصه را ارج می نهد و سلامتی و موفقیت شما را در عرصه های مختلف مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند متعال خواستار است.

 

+ در جاد نیوز

+ مصاحبه دبیر جاد صنعتی قم با خبرگزاری دانشجو

ارسال دیدگاه:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی