جلسه اعضای شورای جاد صنعتی قم با احمد امیرآبادی :: سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ




جلسه اعضای شورای جاد صنعتی قم با احمد امیرآبادی

چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۶:۱۸ ب.ظ

اعضای شورای مرکزی دفتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم چهارشنبه میزبان منتخب مردم قم برای ورود به مجلس نهم شورای اسلامی بودند. احمد امیر آبادی فراهانی ضمن بازدید از دانشگاه صنعتی قم در جلسه ای صمیمانه با تعدادی از اعضای فعال و شورای مرکزی جامعه اسلامی به بیان موضوعاتی درباب مجلس شورای اسلامی و برنامه های خود برای چهارسال آینده پرداختند. در این دیدار که در دفتر جادصنعتی قم برگزار شد ، ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جمع صمیمانه دانسجویی ، امیر آبادی مهمترین اولویت خود را خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و از رفتارهای سیاسی برخی نمایندگان قم در سابق به شدت گلایه کرد. امیرآبادی لابی گری های شدید مجلس را سبب دور شدن مجلس از آرمانهای انقلاب و خدمت رسانی دانست و ابراز داشت متاسفانه مجلس امروز به این بیماری مبتلاست.

امیرآبادی خدمت رسانی برخی نمایندگان در قم را نیز بیشتر به حرکات نمایشی شبیه دانست و ابراز داشت متاسفانه برخی کارهای غیرضروری و فعالیت های غیرکارشناسانه ، سطحی و نمایشی در قم صورت می گیرد که نهادهای شهری قم نیز به این اقدامات تن داده اند.

امیرآبادی وجود اختلاف بین مسئولین کشور و لجبازی ها را از دیگر عوامل کند شدن روند خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و نیز عدم استفاده از مدیران و مسئولین بومی قم را از دیگر مشکلاتی عنوان کرد که در تمام ادارات و مراکز قم قابل مشاهده است و حتی الامکان می بایست از نیروهای قمی برای این مراکز استفاده نمود.

منتخب مردم قم در انتخابات نهم مجلس به مشکلات دانشگاه صنعتی قم نیز اشاره کرد و ابراز داشت تاسیس این دانشگاه نیز مثل تیم صبای قم اقدامی نمایشی و غیرکارشناسی بوده است. وی امکانات کم رفاهی دانشگاه را در حال حاضر با توجه به ورودی های با رتبه های خوب این دانشگاه تاسف بار دانست و  افزود شایسته نیست دانشجوی با رتبه مناسب در دفترچه انتخاب رشته یک دانشگاه صنعتی را انتخاب نموده اما در زمان ثبت نام با یک دبیرستان مواجه شود.

وی اعلام کرد تلاش خود را برای پیگیری مطالبات به حق دانشجویان درباره امکانات رفاهی ، سطح آموزشی و خوابگاه های دانشگاه خواهد نمود.

امیرآبادی در پایان با تقدیر از روحیه مطالبه گری دانشجویان آمادگی خود را برای جلسات مستمر دانشجویی با جامعه اسلامی در زمان های بعد اعلام نمود.

در ابتدای این جلسه دبیر جامعه اسلامی صنعتی قم و تعدادی از فعالین تشکل های دانشجویی این دانشگاه مطالبات صنفی ، استانی و کشوری خود را از مجلس نهم و نماینده خود در مجلس عنوان نمودند.

ارسال دیدگاه:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی