مجلس نهم به مشکلات معیشتی مردم بپردازد :: سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ




مجلس نهم به مشکلات معیشتی مردم بپردازد

چهارشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۱، ۰۷:۲۱ ق.ظ

 

صادق‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم گفت: مجلس نهم با توجه بیشتری به زندگی و مشکلات معیشتی مردم بپردازد.

صادق‌پور دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به آغاز به کار مجلس نهم گفت:‌مردم و قشر دانشجو خواستار پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری با جدیت از سوی مجلس نهم هستند و کارهای حزبی بهانه ای برای به تعویق انداختن این امر نباشد.

وی ادامه داد:‌ مجلس نهم در نظر داشته باشد که با وحدت توجه بیشتری بر زندگی مردم و بررسی مشکلات وضعیت معیشتی مردم بپردازند.


صادق‌پور با اشاره به نام گذاری امسال به نام تولید ملی، حمایت از کار وسرمایه ایرانی،‌ اظهارداشت: موانع و مشکلاتی که عوامل اجرایی با آنها روبروست با قانونگذاری درست از سوی مجلس از بین برود.


دبیر جامعه دانشجویان دانشگاه صنعتی قم در پایان خاطرنشان کرد: مجلس با تشکیل حلقه‌ها و کمیسیون‌ها برای بهبود و افزایش تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گام بردارد و با توجه به وضعیت منطقه و پیچ عظیم تاریخی که حضرت آقا فرمودند به پیشبرد اوضاع منطقه بپردازد.

خبر در باشگاه خبرنگاران

ســلـــام با “بازشنوی یک فایل صوتی؛ آرایش جنگی بگیرید!” بروز هستم + دانلود دو فایل صوتی جذاب مربوط به جایگاه فعالین دانشجویی در دانشگاه از حاج حسین یکتا ع.ب.ر.ت ebrat.blogsky.com در صورت تمایل لینک دهید!

ارسال دیدگاه:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی