تجمع بزرگ اعضای جامعه اسلامی مقابل دفتر سازمان ملل در اعتراض به کشتار مردم میانم :: سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ




جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های کشور در اعتراض به کشتار مردم مسلمان میانمار مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در تهران تجمع کردند.

 در این تجمع بیانیه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور قرائت شد که متن کامل آن به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

چرا در خانه خدا و در راه مردان و زنان و کودکانی که به دست ستمگران تضعیف شده‌اند، پیکار نمی‌کنید، همان افراد ستمدیده‌ای که می‌گویند، خدایا ما را از این شهر که اهل آن ستمگرند، بیرون ببر و برای ما از طرف خود سرپرست قرار ده و برای ما از طرف خود یار و یاوری تعیین فرما.

دین اسلام دین صلح و آرامش و عدالت است و مسلمانان در پرتو آموزه‌های و حیانی اسلام همواره در تعامل و صلح با سایر اقوام و ادیان زیسته‌اند.

اما دولت‌هایی که از آموزه‌های ادیان و صلح بهره‌ای نبرده‌اند، بدون پذیرش حق حضور تمام تفکرات، رفتارهایی از خود نشان می‌دهند که هراس آنان را از ظهور و حضور دین الهی اسلام نشان می‌دهد.

کشتار وحشیانه مسلمانان بی‌دفاع توسط تندروان و دولت میانمار خشم مسلمانان جهان و خصوصا دانشجویان ایران را برانگیخته است. کشتار هزاران نفر بی‌گناه که یادآور جنایات اسرائیل جنایتکار علیه مردم مظلوم فلسطین است و قتل عام مردم و علمای این کشور درحالی انجام می‌شود که شاهد بی‌تفاوتی دولت‌های غربی و رسانه‌های وابسته با آنان هستیم.

سازمان‌های بین‌المللی درحالی هرجا منابع آنها اقتضاء کند با صدور قطعنامه‌های متفاوت و ارسال ناظران حقوق بشر، به رصد اوضاع کشورها می‌پردازند که در کشوری نظیر میانمار که قتل عام گسترده مسلمانان در آن بر کسی پوشیده نیست موضع سکوت اختیار می‌کنند.

 

آیا وقت آن نرسیده که سازمان ملل با شکستن سکوت خود جلوی این رفتار وحشیانه که در تضاد کامل با حقوق بشر است، را بگیرد.

دانشجویان ایران از روشنفکران و آزادگان سراسر دنیا می‌خواهند که این اقدام وحشیانه را با دقت زیرنظر داشته باشند.

 

دولت‌های غربی و رسانه‌های وابسته درحالی همواره درصدد القای تروریست بودن مسلمانان هستند که شدید‌ترین جنایات در اقصی نقاط عالم علیه مسلمانان مظلوم در حال انجام است و این امر در کنار سکوت غرب نه تنها به معنی دروغ واضع آمریکا و دولت‌های غربی است بلکه مؤید حمایت آنان از تروریست سازمان‌یافته در جهان می‌باشد.

 

امروز این وظیفه مسلمانان و غیر مسلمانان آزاده است که به سازمان‌های بین‌المللی برای جلوگیری از ادامه این کشتار وحشیانه فشار بیاورند تا دولت برمه نتواند جنایتی نظیر آنچه در فلسطین می‌گذرد، را که به آواره شدن انسان‌های مظلوم منجر شد، تکرار نماید.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور

+ نسیم آنلاین 1 و 2و 3

+ رجا نیوز

+ فارس 1و 2 و3

+ بی باک

+ بولتن نیوز

+ خبرآنلاین و 2

+ ایرنا

+ باشگاه خبرنگاران جوان

+ واحد مرکزی خبر

+ ایسنا

+ آی پرس

+ مشرق

+تلنگر

+ 598

+ ایلنا

+ خبرنامه دانشجویان ایران

+ ایکنا

+ جام نیوز

+  SNN

+ آنا

+ افکار نیوز

+ بشارت نیوز

nasl koshi ro mitoonid too soorie bebinid vay bar  kasayi ke mardome bi gonahe sooriaro ghatle aam mikonan va har kas ham ke az bashar asad(diktatore kasif) defa kone yeki mese khodeshe va hich farghi ba oon nadare
۰۸ شهریور ۹۱ ، ۰۶:۴۱

ع.اسلامی/تریبون دانشجویی

احسنتم...خداقوت...بچه های ما هم به همین مناسبت همایشی رو برگزلر کردند و بیانیه صادر کردند..."رابطه بین فوتبال دربی و اجلاس عدم تعهد و بی بی سی"|...!
۱۸ مهر ۹۱ ، ۰۲:۵۵

جاد ارومیه

با سلام پورتال اطلاع رسانی جاد ارومیه راه اندازی شده ،در صورت تمایل نسبت به لینک این پورتال اقدام فرمائید . با تشکر روابط عمومی جاد ارومیه

ارسال دیدگاه:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی