عملیات تروریستی چابهار وحدت شیعه و سنی را تقویت می‌کند :: سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ




به گزارش خبرگزاری فارس از قم در این بیانیه آمده است: دست‌های کثیف شیطان‌صفتان جهانخوار باز هم از آستین مزدوران خود فروخته بیرون آمده و با انجام زشت‌ترین عمل انسانی دست به ترور و حمله به جایگاه رفیع و نورانی نماز جمعه این یادگار حضرت روح‌الله زدند؛ استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم صهونیستی این بار نیز از طریق نوکران حلقه به گوشش خون جوانان این مرز و بوم را بر زمین جاری کردند، بی‌آنکه بدانند هر خون که ریخته می‌شود نهالی را به نام استقلال و آزادی برای مردم این دیار به بار می‌نشاند.

در ادامه این بیانیه آمده است: این توطئه سخیف این بار با هوشیاری و فداکاری بسیجیان خنثی شد و دشمن نتوانست آنگونه که انتظار داشت به خواسته‌اش دست پیدا کند و رشادت دانشجوی شهید «حامد بزی» و سرخی خونش در نماز جمعه چابهار جلوی ریخته شدن خون صدها بی‌گناه را گرفت.

در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است: بی‌تردید تروریست‌هایی که دست به خون انسان‌های مؤمن می‌آلایند بویی از مسلمانی و انسانیت نبرده‌اند. به یقین و به کوری چشم منافقان سیاه ‌دل، چنین جنایت‌هایی در بنیان مستحکم وحدت و انسجام امت مسلمان و مذاهب اسلامی خدشه‌ای وارد نخواهد ساخت و ملت ایران اسلامی را متحدتر و گام‌های آنان برای مقابله با استکبار جهانی را مستحکم‌تر خواهد کرد.

در بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم اضافه شده است: در این میان مواضع تفرقه‌افکنانه برخی سران کشورهای عربی که به اختلاف میان شیعه و سنی دامن می‌زنند در پرورش گروهک‌های سلفی و افراطی وهابی و حمایت از انجام چنین عملیات‌های تروریستی بی‌تاثیر نیست. جای سئوال است که چگونه برخی از سران کشورهای عربی که ملتشان مرگ بر آمریکا و اسراییل را شعار انقلاب‌های خود ساخته‌اند، اقدام به نامه‌نگاری‌های محبت‌آمیز با سران رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی می‌کنند؟ این رفتار نفاق‌آمیز در حالی رخ می‌دهد که رژیم صهیونیستی بی‌پروا حمایت خود را از گروهک‌های تروریستی نظیر جندالشیطان نشان داده است و ابراز محبت با سران این رژیم غاصب هشداری است برای آگاهان صحنه سیاسی و دانشجویان که صحنه سیاست را با وسواس بیشتر نظاره کنند.

در پایان این بیانیه تصریح شده است: جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم ضمن محکوم کردن این حرکت تروریستی و تسلیت به امام زمان(عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری ابراز همدردی خود را با خانواده بسیجی دانشجو حامد بزی و همسنگر عزیزش اعلام داشته و ایمان دارند که عوامل این حرکت ضد انسانی و بشری به زودی توسط سربازان امام زمان (عج) به جزای اعمال شوم و پلیدشان خواهند رسید.

+ خبرگزاری فارس

+ سایت خبری جامعه اسلامی دانشجویان

ارسال دیدگاه:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی