Unknown :: سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ




Unknown

سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۱، ۱۰:۵۶ ق.ظ

کرسى‌‌هاى آزاداندیشى را که من صد بار تاکید کردم، راه بیندازید.
 «عزیزان من! روى مسایل فکر کنید تا به نتیجه برسید. نهضت آزاد فکرى‌‌‌‌‌‌اى که من پیشنهاد کردم در دانشگاه و حوزه راه بیفتد، براى همین است. تریبون‌‌‌‌هاى آزاد بگذارند و با هم بحث کنند؛ منتها نه متعصبانه و لجوجانه و تحریک شده به وسیله‌‌ى جریانات‌سیاسى و احزاب‌سیاسى که فقط به فکر آینده‌‌ى کوتاه مدت و مقاصد خودشان هستند...»

مقام معظم رهبری (ره)

 

با سلام خدمت شما عزیزان

در راستای هرچه پربا تر شدن کرسی های آزاد اندیشی از تمام دانشجویان گرامی تقاضا داریم موضوعات پیشنهادی خود را در قسمت نظرات اعمال فرمایند.

۲۳ آبان ۹۱ ، ۲۱:۳۴

مرتضی خواجه محمود اباد

بدعت های عاشورا
موضوع پیشنهادی من: انقلاب اسلامی چقدر اسلامی است؟ ابتذال در سینمای ایران.
انقلاب اسلامی در مسیری رو به جلو
من این دوتا رو پیشنهاد میدم: 1.ابتذال در سینمای ایران 2.فرار مغز ها و آلبرتا
بدعت های عاشورا ولی در صورتی که زمانش نزدیک باشه.
در مورد شبهات مسائل اقتصادی باشه به نظر من بهتره
۲۵ آبان ۹۱ ، ۰۶:۵۶

مرتضی خواجه محمودآباد

شرایط بدر و خیبر یا شعب ابی طالببسیجی اخلاص  ریا
بیاییم کرسی برگزار کنیم و به این برسیم که نباید به هرچیزی سیاسی نگاه کرد حالا هر چی می خوایید نام گذاری کنید

ارسال دیدگاه:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی