بیانیه جاد صنعتی قم در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به غزه :: سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ




بیانیه جاد صنعتی قم در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به غزه

     "بسم ا... قاصم الجبارین ورافع المستضعفین"

" ابتلای اسلام امروز این است که گوش‌هایی که باید به مسایل و مشکلات مسلمین گوش بدهند کر شده‌اند و زبان‌هایی که باید برای مصالح مسلمین به کار بیفتد لال شده‌اند و چشم هایی که باید مصیبت‌هایی که بر مسلمین وارد می‌شود ملاحظه کنند کور شده‌اند" امام روح الله

جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در غزه و قتل عام مردم بیگناه آن باردیگر پرده از چهره تزور حامیان غربی و عربی غاصبان فلسطین برانداخت .
امروز در غزه کربلایی دیگری برپاست ، کربلایی به وسعت باریکه ای که قلب امت اسلامی در آن می تپد . امروز در غزه جنگ ارزشها برپاست . در یک سوی ارزشهای منبعث از اسلام ناب محمدی (ص) و دیگر سوی ارزشهای دنیای به اصطلاح متمدن ودر واقع وحشی و خشونت طلب .
امروز تمامی دشمنان اسلام با تمامی توان خود امت اسلامی را به مبارزه طلبیده اند و غزه میدان هم آوردی اسلام و کفر است .
امروز غزه میدان آزمونی است برای اثبات مسلمانی مان و رسوا کننده سازمانها و کشورهای به اصطلاح حامی حقوق بشر و نیز کشورهای متظاهر به اسلام .

امروز رژیم سفاک اسرائیل در نهایت وقاحت و بی‌شرمی بعد از جنگ‌های مفتضحانه 33 و 22 روزه علیه لبنان و فلسطین، در این ایام عاشورایی در غزه کربلایی دیگر به راه انداخته است. براستی آیا وحشی‌تر از این رژیم در طول تاریخ وجود داشته است؟ بطور جدی هشدار می‌دهیم در صورت طولانی شدن این تجاوزات، ملتهای مسلمان این را تبدیل به جنگ احزاب خواهند کرد.

این حرکات دیوانه‌وار قبل از این که صحنه نمایش قدرت باشد نشانه ضعف و اضمحلال است و بیانگر این حقیقت است که اسرائیل برای فرار از مرگ دست به خودکشی زده است. بهتر است قبل از فرارسیدن روزی که صبر دنیا به سر آید و موج خشم و کینه ملت‌ها، شما را در هم پیچد، بجای آدم‌کشی در سرزمین و خانه دیگران به وطن‌های اصلی خود بازگردید و به ترور و تجاوز پایان دهید

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم  از وقایع روزهای اخیر در سرزمین های اشغالی ، در راستای فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه « همه مجاهدان فلسطین و همه مؤمنان جهان اسلام مؤظف به دفاع از زنان و کودکان و مردم بی دفاع غزه اند» حمایت بی دریغ خویش را از مقاومت مردم غزه اعلام داشته و ضمن محکوم کردن جنایات بی شرمانه و خفت بار رژیم غاصب صهیونیستی بر ضد مردم مظلوم غزه و سکوت تشویق آمیز برخی دولت ها ، کلیه اعضای تشکل اعم از شورای مرکزی و اعضای عادی ، خود را در غم شهادت مظلومانه ساکنان مظلوم غزه شریک می دانند.

صداهای خرد شدن استخوان های شیاطین جهانی به گوش می رسد، و تا پیروزی حق علیه باطل چند قدم بیشتر باقی نمانده است! و عده الهی حق است و تا تحقق آیه شریفه:« وَنُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ» چندان باقی نیست.
به یاد سیدشهیدان اهل قلم "کربلا ما را به سوی خود فرا می‌خواند و ارواح مشتاق ما بی‌تابانه، همچون کبوتران حرم، به‌ سوی کربلا بال می‌گشایند. بار دیگر صدای «هل من ناصر» امام عشق در دل تاریخ بلند است هر آن‌کس در هر زمان و در هر جا به این صلا لبیک گوید کربلایی است و کربلا میزان عشق است و اهل ا را از اغیار جدا می‌کند. کربلا، آغوشت را بگشا، حزب الله به سوی تو می‌آید."

 

+ در خبرگزاری 598

+ در خبرگزاری فارس

+ در خبرنامه دانشجویان ایران

+ در سایت خبری جامعه اسلامی دانشجویان

ارسال دیدگاه:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی