برگزاری منطقه آزاد در دانشگاه صنعتی قم :: سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ




برگزاری منطقه آزاد در دانشگاه صنعتی قم

شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۷ ق.ظ


 

برگزاری تریبون گفت و گوی دانشجویی منطقه آزاد

 

تریبون آزاد دانشجویی با عنوان "منطقه آزاد" در دانشگاه صنعتی قم برگزار گردید. در  این برنامه  ، دانشجویان نظرات خود را پیرامون انتخابات و شاخص های کاندیدای اصلح مطرح نمودند.

اهم مسائل مطرح شده در این برنامه عبارت بودند از : نقد عملکرد شورای نگهبان و نحوه بررسی تایید صلاحیت ها ، امکان رد صلاحیت برخی از کاندیداها . حضور هاشمی رفسنجانی در سن بالا و دلایل کاندیداتوری وی ، نقد عملکرد جبهه پایداری ، حمایت و نقد به کاندیداهایی همچون جلیلی ، لنکرانی ، هاشمی و قالیباف و.... پرداختند.

یکی از حواشی این جلسه اعتراض یکی از دانشجویان به سن هاشمی رفسنجانی اشاره نموده و گفت : مگر در انقلاب یک نیروی جوان نیست که ایشان باید احساس خطر کند ؟ هم چنین وی به نقد عملکرد هاشمی پرداخته و از روحیه تکنوکراسی شکل گرفته در دولت وی انتقاد کرد. در این جلسه هم چنین به نقد عملکرد هاشمی رفسنجانی در فتنه سال 88 پرداخته شد.

در جواب وی نیز یکی از دانشجویان به حمایت از هاشمی پرداخته و  وی را سرمایه انقلاب دانست . وی با انتقاد از زبیر خطاب کردن یاران امام ، هاشمی رفسنجانی را دارای ابعاد شخصیتی بالا دانست و اشاره داشت که در شرایط به وجود آمده فعلی ، وی تنها کسی است که می تواند وحدت بین نیروهای انقلاب را به وجود اورد و شرایط اقتصادی را التیام ببخشد.

جمعیت بالای شرکت کننده در همایش و شوربالای این برنامه از ویژگی های دیگر برنامه منطقه آزاد دانشگاه صنعتی قم بود.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال دیدگاه:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی