امامی: تشکل‌های دانشجویی باید ابعاد فتنه 88 را واکاوی کنند :: سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ




علی امامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: مردم ایران در 9 دی ماه سال 88 با شور حسینی حماسه‌ای آفریدند که پایانی بر فتنه انگیزی‌های سران فتنه و متعصبان آنان شد.
وی افزود: به یقین مردم ایران و البته خاصه دانشجویان انقلابی اقدامات و جنایت‌های فتنه گران سال 88 را از خاطر نخواهند برد.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم اضافه کرد: سران فتنه با ادعای پوچ تقلب در انتخابات، سعی در ایجاد اردوکشی خیابانی کردند تا از این مسیر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کنند، آنانی که در مناظره‌های تلویزیونی سال 88 خود را مکلف به اصلاح وضعیت موجود می‌دیدند تمام قد و البته با برنامه‌ریزی قبلی مقابل نظام، نظر شورای نگهبان و نظر رهبری که فصل الخطاب است، ایستادند.

وی تصریح کرد: اینها با اقدامات خود، شیرینی حضور حداکثری مردم در انتخابات را به کام ملت تلخ کردند و عاملی شدند تا طیفی دچار شک و تردید در خصوص انقلاب و نظام شوند که البته با نوای عاشورایی و سخنان روشنگرانه مقام معظم رهبری دروغگو بودن سران فتنه بر همگان روشن شد.

امامی اظهار کرد: مردم ایران در 9 دی ماه سال 88 چون گذشته پاسخ کوبنده و دندان‌شکن به این افراد دادند و اجازه آن را ندادند عده‌ای جاهل به عمیق ترین معارف نظام مقدس اسلامی توهین کنند.

وی اظهار کرد: البته عده‌ای با وجود اینکه سیلی محکمی از مردم در سال 88 خوردند باز هم دست از اقدامات خود نکشیده و ما امروز شاهد آن هستیم که در دانشگاه‌ها برخی با حمایت‌های خاص، مدعیان تقلب و حامیان سران فتنه را به راحتی و با حمایت مسئولین فرهنگی در دانشگاه‌ها راه می دهند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم تصریح کرد: چرا تشکل‌های دانشجویی که جایگاه روشنگری و مطالبه گری دارد باید رابط بین حلقه فتنه و دانشگاه شود و جالب اینجاست که چرا برخی اوقات شاهد آن هستیم که برخی مسئولان فرهنگی دانشگاه‌ها از حضور این افراد و صحبت‌هایشان استقبال می‌کنند و در گرفتن عکس و دادن هدیه به آنان سبقت می‌گیرند، این سئوالی است که باید پاسخ گفته شود تا خدایی نکرده بنیان حوادثی چون سال 78 و فتنه سال 88 دیگر پایه ریزی نشود.

وی تاکید کرد: دانشجویان و تشکل‌های اسلامی به جای ایجاد حاشیه سیاسی و دعوت از فتنه گران باید با فعالیت روشنگرانه ابعاد فتنه سال 88 را واکاوی کرده و نگذارند حماسه ی 9 دی ماه از یاد‌ها فراموش شود و البته که این قیام عاشورایی ملت در 9 دی ماه علیه تفکر ستیز با ولایت فقیه و امام حسین (ع) هرگز فراموشی نخواهد داشت.

 

خبرگزاری فارس

+ انعکاس در سایت خبری قم نیوز

 

 

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۸

ارسال دیدگاه:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی