نرمش قهرمانانه و قدم زدن با وزیر خارجه آمریکا :: سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ




نرمش قهرمانانه و قدم زدن با وزیر خارجه آمریکا

پنجشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۵۵ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ یتَّخِذُونَ الْکَافِرِینَ أَوْلِیاءَ مِنْ دُونِ الْمُؤْمِنِینَ أَیبْتَغُونَ عِنْدَهُمُ الْعِزَّهَ فَإِنَّ الْعِزَّهَ لِلَّهِ جَمِیعًا(سوره مبارکه نساء / آیه ۱۳۹)

امروز ملت های مظلوم عالم که جمهوری اسلامی ایران را نماد مقاومت و مبارزه علیه استبداد و استکبار می دیدند با مشاهده ی صحنه ی قدم زدن جناب ظریف با وزیر خارجه آمریکا و نشان دادن صمیمیت با دشمن دیرینه ی بشریت تعجبشان برانگیخته شد.

امروز خانواده های شهدا، جانبازان دفاع مقدس، مصدومان حادثه های تروریستی و ملت صبور در مقابل تحریم ها عملی را نظاره گر بودند که تمام ارزش های ایشان که عبارت از مقاومت و ایستادگی است در خطر دیدند.

چه گشته است که وزیر خارجه ی جمهوری اسلامی ایران بدون توجه به آنکه نماینده ی چه ملت عظیمی است با دشمن دیرینه ی این ملت به قدم زدن و نمایش صمیمیت می پردازد.

آیا نرمش قهرمانانه آن است که در خیابان ها با آدمشکان و مستکبرترین عالم، با افتخار قدم زده شود و فراموش گردد هر آنچه ظلمی را که طی نیم قرن اخیر بر این ملت و ملت های مظلوم دنیا واقع شده است. آیا نرمش قهرمانانه و حفظ عزت ملی آن است که پس از این حادثه ی دردناک، وزیر خارجه خبیث ایالات متحده ادعا کند که هدف این کشور و رژیم صهیونیستی در خصوص ایران در واقع یکی است. آیا نه اینکه هدف رژیم صهیونیستی صدمه به جان، مال و دین این ملت است.

آقای ظریف، صریح از شما می پرسیم که شما را چه شده است؟!

چشمتان را بر روی تمام آرمان ها بسته اید و با راحتی تمام در ایام توهین به رسول مکرم اسلام با دشمنان حضرتش به مباحثه می نشینید.

ما ترجمان قدم زدن جنابتان را با وزیر خارجه ی یک کشور مستکبر اینگونه برداشت می کنیم که آقای اوباما به تمام بیان کرده است. پس از این اقدام شما رییس جمهور ایالات متحده از روی میز بودن گزینه ی نظامی سخن به میان آورده است.

شما قول داده اید که عزت مردم ایران را حفظ می کنید. عزتی که نتیجه ی مقاومت و ایستادگی در مقابل مستکبرین است. آیا نه اینکه اکسید اورانیم غنی شده، تعطیلی سایت های هسته ای، باج های رسانه ای جنابتان به ایالات متحده تنها با توهین و زیاده خواهی پاسخ گفته شده است.

اینک اما ما دانشجویان انقلابی این اقدام جناب اقای دکتر ظریف را شدیدا محکوم کرده و از جناب ایشان می خواهیم تا از مردم شهید پرور ایران عذرخواهی رسمی کرده  و تعهد به عدم تکرار چنین رفتارهایی را بدهند.

به یقین مردم ایران نخواهند گذاشت تا تصویر مقاومت چند دهه ای خویش در مقابل استکبار و ظلم به اشتباه در دنیا نشان داده شود و چون سال های گذشته در 22 بهمن ماه با شعار مرگ بر آمریکا، دنیا خواهد فهمید که ملت ایران با قدرت در مقابل استکبار ایستاده و حقوق به حق خویش را خواهد ستاند.

 

جامعه ی اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

 

جاد نیوز

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۲

ارسال دیدگاه:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی