ملکی: پاره کردن برد آزاداندیشی «توافق هسته‌ای» در دانشگاه صنعتی قم؛ :: سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ




حامد ملکی، در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو» در قم، گفت: یک روز پس از نصب برد آزاد اندیشی با موضوع توافق هسته ای به همت جاد صنعتی قم در این دانشگاه، علی رغم استقبال خوب دانشجویان، این برد پاره و در سطل زباله دانشگاه پیدا شد.

 


وی افزود: تلاش جامعه اسلامی دانشجویان به خصوص در واحد سیاسی بر آن بود تا در فضایی اخلاقی و منطقی به گفتمان سازی و ترویج انقلاب بپردازد .

 


ملکی ادامه داد: متاسفانه در این دانشگاه پس از روی کار آمدن دولت یازدهم، برخی فضای آزاد اندیشی و احترام به گفتمان های مخالف خویش را رعایت نمی کنند.

 


دبیر واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی قم گفت: برای ایجاد فضای ازاد اندیشی و تبادل نظر، اخلاق و منطق دو اصل بسیار مهم هستند که متاسفانه می بینیم برخی افراد این را رعایت نمی کنند. برای مثال در برنامه مناظره افراط و اعتدال این تشکل در دانشگاه صنعتی قم این اشخاصبرنامه را به هم زده و فضای اغتشاش را به وجود آوردند.


وی خاطرنشان کرد: اخیرا نیز جاد صنعتی قم در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری اقدام به راه اندازی برد آزاد اندیشی کرده بود که در آن دانشجویان به بیان نظرات خود پیرامون مسائل هسته ای بپردازند؛ که متاسفانه کم تر از یک روز از نصب آن و علی رغم کسب مجوزهای لازم، این برد آزاد اندیشی پاره و در سطل زباله انداخته شده است.

 


ملکی افزود؟: دولت و به خصوص دانشگاه ها باید نظارت خویش بر اینگونه رفتار های خشن سیاسی را در اولویت کاری قرار داده و نسبت به رفع آنها تلاش کنند.


 
لازم به ذکر است، خرابکاری در برنامه‌های جامعه اسلامی دانشجویان بار اول نبوده و اسفند ماه در جریان مناظره سیاسی افراط و اعتدال نیز گروهی اصلاح طلب مراسم را به هم زده و تا لحظاتی فضای دانشگاه را متشنج کردند.

 

لینک خبرگزاری دانشجو

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۶

ارسال دیدگاه:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی