امامی:تبدیل ایران به کشور استعمارزده بازگشت کرامت به پاسپورت ایرانی است؟ :: سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ




دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم:
تبدیل ایران به کشور استعمارزده بازگشت کرامت به پاسپورت ایرانی است؟

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم گفت: آقای رئیس جمهور که می‌گوید دولت می‌داند می‌خواهد چه کند، پاسخ بگوید که تبدیل شدن ایران به کشوری استعماری پس از سه دهه مقاومت آیا عمل به بازگشت عزت و کرامت به پاسپورت ایرانی است؟!

خبرگزاری فارس: تبدیل ایران به کشور استعمارزده بازگشت کرامت به پاسپورت ایرانی است؟
 

علی امامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: دولت ما امروز در مسیری خطرناک پای گذاشته است، مسیری که با در نظر گرفتن زیاده‌خواهی کشورهای 1+5 و همچنین با بررسی متن توافق ژنو و بیانیه لوزان و آنچه گزاره‌‌برگ آمریکایی نامیده می‌شود، منتهی به از بین رفتن یکی از اساسی‌ترین شعارهای این انقلاب یعنی مقابله با استکبار ستیزی و استقلال این مملکت است.

وی افزود: پدران ما با رژیم پهلوی مبارزه کردند تا دست ایالات متحده از این مملکت را کوتاه کنند اما امروز در اوج گستاخی و در شرایطی که ایران سال 94 با ایران 40 سال پیش بسیار تفاوت کرده و قدرتمندتر و پر نفوذتر شده است اعلام می‌کنند که باید با لیستی اعلام شده مصاحبه یا به قولی بازجویی کنند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم ادامه داد: عجیب‌تر آنکه بازدید از مراکز نظامی را بهانه توافق کرده‌اند؛ این در کجای معاهدات بین‌المللی آمده است؟! این شرایط فعلی چرا برای کشورهای دیگری چون رژیم صهیونیستی و حتی خود ایالات متحده با دارا بودن هزاران کلاهک اتمی ایجاد نمی‌شود؟!

وی افزود: مگر نه آنکه در عراق نخستین اقدامی که انجام شد تصرف و یا تخریب پایگاه‌ها و انبارهای نظامی بود، مگر نه آنکه در یمن ارتش رژیم خبیث آل‌سعود انبارها و پایگاه‌های در اختیار شیعیان یمن را هدف قرار گرفت؟

امامی ادامه داد: آقای رئیس جمهور که می‌گوید دولت می‌داند می‌خواهد چه کند، پاسخ بگوید که تبدیل شدن ایران به کشوری استعمارزده پس از سه دهه مقاومت آیا عمل به بازگشت عزت و کرامت به پاسپورت ایرانی است؟!

وی یادآور شد: تصور آنکه بتوان بر نقاط ضعف بی‌شمار مذاکرات هسته‌ای با سخنان درشت و کنایه آمیز مسئولان دولتی در خصوص منتقدان پوششی بیندازند تا دیده نشود، بسیار اشتباه است، ملت ایران ثابت کرده‌اند در مقابل کسانی که عزت و شرف این مرز و بوم را به مزایده گذاشته‌اند می‌ایستند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم اضافه کرد: در ابتدای انقلاب نیز مگر نبودند کسانی که در کار خدمت رسانی در شرایط سخت کارشکنی می‌کردند و در نهایت مورد بازخواست امت حزب الله قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: به حکم سخن مقام معظم رهبری، تیم مذاکره کننده امین ملت ایران است و امید بر آن داریم در سایه عمل به خط قرمزهای نظام و رهبری که متاسفانه عبور از آن‌ها توسط طرف‌های غربی را هر روز شاهدیم نتیجه‌ مذاکرات برای ایران اسلامی و مردم، با توجه به چندین سال مقاومت جانانه در مقابل زیاده خواهی‌های دشمنان این مملکت محصولی قابل قبول باشد. 

 

لینک خبر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۱

ارسال دیدگاه:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی