امامی: اقدامات یکساله اخیر وزارت علوم مصداق سیاست بازی در دانشگاه است :: سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ




اقدامات یکساله اخیروزارت علوم مصداق سیاست بازی در دانشگاه است

 
 

عضو کمیسیون تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: اقدامات یکساله‌ی اخیر وزارت علوم نشان داد که برای تقویت تشکل‌های سیاه لشکر احزاب و جریانات سیاسی دست به حرکاتی زده که یکی از مصداق‌های آن ابطال انتخابات جامعه اسلامی دانشجویان در یکی از دانشگاه های بزرگ کشور بر خلاف قانون است.

 

علی امامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه «خبرگزاری دانشجو» با اشاره به اقدامات یکساله اخیروزارت علوم مصداق سیاست بازی در دانشگاه است،گفت: انتظار ما از دولتی که از شعار اعتدال حرف می‌زد آن بود که حداقل بتواند خودش به آن پایبند ودر جامعه پیاده کند.

 

وی تصریح کرد:  دولتی که وزیر محترم علومش در مجلس شورای اسلامی فتنه را خطر قرمز می داند و برای تحقق برنامه‌هایش از مدیرانی بهره‌گیری کند که علاوه بر تدین و ایمان از تخصص و توانایی نیز برخوردار باشند و تحقق آن برنامه‌ها را فراتر از مسائل حزبی و جناحی بدانند، حالا چگونه شده است که در فضای عمومی دانشگاه های کشور ما شاهد غیر از این هستیم؟!


عضو کمیسیون تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه اقدامات یکساله‌ی اخیر وزارت علوم نشان داد که برای تقویت تشکل‌های سیاه لشکر احزاب و جریانات سیاسی دست به حرکاتی زده که یکی از مصداق‌های آن ابطال انتخابات جامعه اسلامی دانشجویان در یکی از دانشگاه های بزرگ کشور بر خلاف قانون است،اظهار داشت:  عزیزان فراموش کرده اند که ملاک در عمل به قانون است. زمانی که منفعت حزبی و سیاسی و سیاست زدگی برتری خود را نشان دهد قانون گرایی به حداقل ممکن می رسد و افراط در راس قرار می گیرد.


وی افزود: آقایان در وزارت علوم توجه ندارند که برخی دفاتر دانشگاهی تشکل ها طی یکسال اخیر هیچ پولی از دانشگاه های دریافت نکرده اند و بعضا با جناحی عمل کردن مسئولین مقدمات نفرت نسبت به شعار اعتدال را فراهم آورده اند.


عضو کمیسیون تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در پایان خاطر نشان کرد: در سالی که منتهی به انتخابات مجلس می‌شود چنین اقداماتی نشان دهنده‌ی عزم جدی مسئولین وزارت علوم و دولت برای استفاده ابزاری از دانشگاه را نشان میدهد. امید بر آن داریم با اقدام با تدبیر وزارت علوم در خصوص اتفاقات اخیر در سطح دانشگاه های کشور آرامش را به فضای سیاسی دانشگاه ها بر گردانده و به رشد علمی دانشگاه نیز توجه نمایند.

 

لینک خبر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۵

ارسال دیدگاه:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی