امامی : آیا مسئولین می‌توانند جلوی کسی که هزار هموطن را بیمار کرد فرش قرمز بیندازند؟ :: سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ




امامی در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو»:

 

 آیا مسئولین می‌توانند جلوی کسی که هزار هموطن را بیمار کرد فرش قرمز بیندازند؟

 
 

عضو جامعه اسلامی دانشجویان گفت: سوالی که مردم و به خصوص خانواده‌های مبتلاشده به بیماری ویروسHIV از مسئولین جمهوری اسلامی دارند آن است که با وجود آنکه سفر وزیر خارجه فرانسه به ایران که ابعاد متخلف دارد، آیا مسئولین از این اقدام فابیوس چیزی را به یاد دارند؟

 

علی امامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه «خبرگزاری دانشجو» با اشاره به برنامه سفر فابیوس وزیر خارجه فرانسه به ایران گفت: مردم ما هرگز جنایات دولت فرانسه نسبت به خویش را فراموش نخواهند کرد. در دوران دفاع مقدس و در میان حمایت‌های تسلیحاتی از رژیم بعث، مردم ایران بار دیگر قربانی جنایت کثیف دولت فرانسه توسط نخست وزیر 37 ساله آن‌روزها و وزیر امور خارجه 67 ساله این روزهای فرانسه شدند.


وی تصریح کرد: در روزهای خوشحالی از نگارش متن توافق هسته‌ای و ذوق زدگی عده‌ای از مردم، برخی در کشور باید بدانند هر چند مردم بصیر ما در آن زمان با ناجوانمردی و خوی حیوانی یک کشور استکباری مواجه شد اما امروز مطابق آنچه که مقام معظم رهبری فرمودند که همانا " برای ادامه ی مبارزه با استکبار بعد از مذاکرات" آماده باشید هنوز هم آماده هستیم.

 

عضو جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه شاید سوالی که مردم و به خصوص خانواده‌های مبتلاشده به بیماری ویروسHIV از مسئولین جمهوری اسلامی دارند آن است که با وجود آنکه سفر وزیر خارجه فرانسه به ایران که ابعاد متخلف دارد، آیا مسئولین از این اقدام فابیوس چیزی را به یاد دارند؟!،اظهار داشت: آیا تصمیم دارند خشم این مردم را به وی یاد آوری کنند؟! آیا می توانند در مقابل کسی که 1000 نفر از مردم این سرزمین را با جنایت تمام، بیمار ایدز کرده است فرش قرمز بیندازند؟!


وی افزود: جای سوال این جاست که افرادی که خود را مدافع حقوق بشر می‌خوانند چگونه در مقابل جنایت خون‌های آلوده به ویروس ایدز سکوت کردند و چگونه عده‌ای به ظاهر مدافع در ایران در مقابل ورود عامل اصلی این جنایت به ایران سکوت می کنند. کسانی که ژست روشنفکری و حمایت از حقوق بشر می گرفتند و در راستای منافع دشمنان این مملکت دست به عمل می زدند، امروز کجای مطالبات مردم قرار دارند؟!


امامی در پایان خاطر نشان کرد: سفر فابیوس، هرچند به عنوان وزیر خارجه‌ی یک دولت به ایران عزیز ما، غیر قابل پذیرش است. خاک ایران اسلامی محل قدم گذاشتن کسانی که بویی از انسانیت و جوانمردی نبرده اند نیست. مسئولین محترم دستگاه دیپلماسی نیز با یاداوری به خود در خصوص آنچه به خانواده و افراد مبتلا به بیماری ایدز گذشته است  با ایشان همدردی کنند و اجازه ندهند دشمنان دیرینه این سرزمین بیش از این موجبات آزاد و زحمت را فراهم آوردند. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۴

ارسال دیدگاه:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی