بیانیه دفاتر جاد استان قم پیرامون سفر وزیر خارجه فرانسه به ایران :: سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ




بسم الله القاسم الجبارین
 
در روزهای خوشحالی از نگارش متن توافق هسته ای شاهد ایجاد فضایی مبنی بر صف کشیدن دولتمردان غربی برای ورود به کشور عزیزمان هستیم. حال آنکه خبر از سفر کسانی به گوش می رسد که دشمنی و کینه ی خود را به مردم این سرزمین چه در دوران هشت سال دفاع مقدس، پس از آن و حتی در دوران مذاکرات هسته ای به خوبی عیان کرده اند.
مردم ایران اسلامی هرگز جنایات دولت فرانسه نسبت به خویش را فراموش نخواهند کرد. دستان وزیر خارجه فعلی و نخست وزیر آن روز های فرانسه، در دوران دفاع مقدس و حمایت های تسلیحاتی کشورش از رژیم بعث، در پناه و امنیت دادن به گروهک تروریستی منافقین و ارسال خون های آلوده به ویروس ایدز، آغشته به خون هزاران نفر از اهالی ایران است.
درست در زمانی که کشور عزیزمان که بیش از ۲۰ سال پیش در هنگام نخست‌وزیری لوران فابیوس درگیر جنگ بوده و مشکلات عدیده ای برایش به وجود آمده است؛ درست در زمانی که عده ای خود را آینه ی تمام نمای دفاع از حقوق بشر می خوانند، خون های آلوده به ویروس ایدز وارد ایران می شود تا کسانی که نه از نیروهای نظامی و یا حتی نه از افراد توانمند جامعه بلکه از کودکان و بیمارانی هستند که نیازمند خون بودند را قربانی خوی استکباری خویش نمایند.
مردم ما هرگز جنایات دولت فرانسه و لوران فابیوس و خوش رقصی های او و کشورش برای صهیونیست ها را فراموش نخواهد کرد. مسئولین عزیز باید بدانند، اگر بناست که با این گونه کشورها رابطه داشته باشیم می بایست متناسب با عملکرد گذشته آنان تصمیم بگیریم و سفرفابیوس به کشور شاید به ظاهر اقدامی مثبت در عرصه دیپلماتیک باشد اما با وجود کارشکنی‌های فرانسه در گذشته و در روند مذاکرات جای تامل دارد که چرا این کشور باید به شرایط اقتصادی خود با ایران پیش از مذاکرات بازگردد.
نباید مسئولان کشور به راحتی از کنار جنایات افرادی مانند فابیوس که باعث بیماری بیش از هزار نفر از هموطنان و مرگ جمع زیادی شد، بگذرند و  این شخص هرگز به خاطر آن کوتاهی خود از ملت و دولت ایران عذرخواهی نکرده است.
امروز اما جنبش دانشجویی در شهر بصیرت، قم مقدس، در پیروی از منویات پیر جماران و امام خامنه ای در صحنه حضور دارد تا به فرمان ولی فقیه خویش که همانا " برای ادامه ی مبارزه با استکبار بعد از مذاکرات" آماده باشید، ضمن اعلام آنکه ما از حضور «فابیوس» در ایران استقبال نخواهیم کرد  از مسئولان می‌خواهیم، کسی که به هیچ وجه خیر و صلاح مردم ایران را نمی‌خواهد و به نوعی نفوذی صهیونیست‌ها است؛ صلاح نیست که به کشور راهش بدهند.
 
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قم
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه قم
 
 
انعکاس در رسانه ها:
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۵

ارسال دیدگاه:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی