امامی: تساهل و تسامح در برابر طرح نام سران فتنه در محیط دانشگاه صنعتی قم معنا ندارد :: سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ




دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم:
تساهل و تسامح در برابر طرح نام سران فتنه در محیط دانشگاه صنعتی قم معنا ندارد

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم گفت: در سکوت مسئولان و تسامح ایشان برخی اقدام به پخش سخنرانی راس فتنه کردند، ادامه این روند موجب خشم دانشجویان انقلابی خواهد شد.

خبرگزاری فارس: تساهل و تسامح در برابر طرح نام سران فتنه در محیط دانشگاه صنعتی قم معنا ندارد
 

علی امامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: یکی از مسائلی که هر چند مدت یکبار موجب می‌شود تا حساسیت دانشجویان دغدغه‌مند در دانشگاه صنعتی قم بر انگیخته شود بحث تبلیغ و تطهیر وجهه فتنه‌گران در سطح دانشگاه با انتشار نشریات، مصاحبه، پخش کلیپ، پخش پوستر، بنر و ... است.

وی تصریح کرد: هر چند بارها مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های خویش فتنه را خط قرمز مطرح کرده‌اند اما گویی برخی یا گوش‌شنوایی ندارند یا پیرو همان افرادی هستند که عناد دارند. جالب اینجاست اگر اعتراضی هم از طرف نیروی مومن و دلسوز انقلابی انجام شود اوست که محکوم است نه کسانی که خلاف حرف ولی‌فقیه خویش عمل می کنند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم بیان کرد: بحث دیگری که بسیار مهم و قابل توجه است این است که چطور می‌شود که در قم مقدس در کنار شهری که انقلاب از آنجا مدیریت و آغاز شد و در شهری که در فتنه 88 چون ایام انقلاب در مقابل فتنه ایستاد یک عده دنباله روی آقایان فتنه‌گر بیایند و علنا در فضای دانشجویی اقدام به پخش سخنان آقایان فتنه کنند و آن طوری که استنباط می‌شود گویی زیر چتر حمایتی برخی مسئولان باشند. طبیعتا اگر حمایتی نمی‌شد، نشریات با مضامین فتنه، پوستر و بنر با همین موضوع در ایام مختلف منتشر نشده بود.

وی تصریح کرد: بار‌ها نسبت به عملکرد این گروه اندک که در نشریات دانشجویی زنجیره‌ای خود علنا از رفع حصر گفتند و گویی که نظام مقدس جمهوری اسلامی به اینها ظلم کرده و اینها مظلوم واقع شده‌اند به مسئولان فرهنگی دانشگاه تذکر دادیم.

امامی بیان کرد: حالا دیگر گویی پا فراتر رفته و در سکوت مسئولان و تسامح ایشان برخی اقدام به پخش سخنرانی راس فتنه کردند. حقیقتا ادامه این روند و تکرار این غلط بزرگ، در دانشگاه صنعتی قم و در صورت عدم ابلاغ تذکر جدی و موثر به این تشکل دانشجویی اصلاح‌طلب، موجب خشم دانشجویان انقلابی خواهد شد.

وی تاکید کرد: آن چیزی که امروز از مسئولان دانشگاه و استانی مطالبه می‌کنیم، اولا تدبیر ایجاد فضای منطقی در جریان دانشجویی به اصطلاح اصلاح‌طلب است، چراکه تا کنون چنین چیزی در این دانشگاه مشاهده نشده است و دوم آنکه با برخورد مقتدرانه حریم خود و فتنه‌گران را جدا کرده و نسبت به خط قرمز مقام معظم رهبری دغدغه‌مند باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۶

ارسال دیدگاه:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی