بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان صنعتی قم در محکومیت حکم اعدام شیخ نمر :: سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ




بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم در محکومیت حکم اعدام شیخ نمر توسط رژیم آل سعود
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ  فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ  وَما بَدَّلوا تَبدیلًا »
سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳
 
بار دیگر در استمرار حرکت اسلام ستیزانه و مقابله با اسلام ناب محمدی(ص)، فرزندان معاویه و ابوسفیان، عالمی از مجاهدان فی سبیل الله و از شیعیان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را محکوم به اعدام نمودند.
پس از واقعه ی دلخراش منا و عروج ملکوتی حاجیان در اثر بی کفایتی و بی لیاقتی سعودی در اداره ی امور حرمین شریفین، تایید حکم ظالمانه و جاهلانه اعدام این عالم بزرگ ، کاملا سیاسی و از رویکردهای سرکوبگرانه ی نظام عربستان سعودی و منش طاغوتی ایشان نشات میگیرد.
رژیم عربستان سعودی در منطقه کاملا تابع سیاستهای آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی بوده و تمام توان خود را در خدمت مدعیان دورغین حقوق بشر قرار داده است تا آنجا که این رژیم در مقابل چشم جهانیان دست به جنایات وحشتناکی در یمن، بحرین و در داخل خاک عربستان علیه وارسته ترین افراد انجام می دهد.
بر کسی پوشیده نیست از زنان و مردان آزاده جهان که حکم ظالمانه رژیم آل سعود علیه شیخ نمر، حکمی علیه آزادی و آزادگی است. حکمی علیه اسلام و عدالتخواهی است.
صدور این حکم اوج استیصال و درمانده گی سینه چاکان آزادی بیان و کسانی است که با وجود حمایتهای همه جانبه از گروه های وهابی، سلفی و تکفیری در منطقه و بوجود آوردن حوادث وحشتناک انسانی  اکنون خود را ناکام و سرخورده می بینند و در حالت اضمحلال و نابودی حتمی قرار گرفته اند .
حکومت عربستان سعودی می پندارد که با اعدام عالمانی چون شیخ نمر می توانند مکتب شیعه را که همانا اسلام ناب محمدی (ص) که در پرتو هدایت اهل بیت (ع) است را نابود سازند. اما شهادت امام حسین (ع) به ایشان نشان داد که خون مجاهدان فی سبیل الله پایه های حکومت یزیدیان را سست و متزلزل خواهد کرد.
 
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم ضمن محکوم کردن حکم اعدام شیخ نمر به حاکمان سعودی متذکر می شود که با سرکوب و اعدام علمای انقلابی در عربستان نمی توانید در مقابل سقوط رژیم آل سعود تاب بیاورید و تبعات اعدام این روحانی مبارز دامن گیر شما و موجب نفرت روز افزون شیعیان و اهل سنت از آن حکومت دژخیم خواهد شد. 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۴

ارسال دیدگاه:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی