امامی: تصور اینکه آمریکایی‌ها بعد از این همه خباثت حالا دوست مردم ایران شده‌اند، حماقت است :: سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ




علی امامی، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو از قم در خصوص سابقه تاریخی رفتار آمریکایی ها با ملت ایران گفت: ملت ایران اسلامی از ایالات متحده آمریکا خاطرات خوبی ندارند. هر آنچه که از این دولت استکباری در خاطر مردم ایران است، ظلم، تحقیر و تهدید است.

 

وی افزود: در دولت اصلاحات برخی تصور می کردند اگر در مقابل استکبار کوتاه بیایند می توانند مشکلات داخلی را حل کنند، می توانند از خود قهرمان بسازند؛ اما دیدند که اینطور نشد و طرف آمریکایی ایران را محور شرارت نامید و از طرفی به عهد خودش نیز وفا نکرد.

 

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم گفت: تصور اینکه آمریکایی ها بعد از این همه خباثت حالا دوست مردم ایران شده اند حماقت است. تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری از جمله معروف پس از توافق مبارزه ادامه دارد و یا تذکرات پی در پی در خصوص بزک کردن چهره آمریکا یک هشدار است که مسئولین دقت کنند که آمریکا دوست مردم و دولت ایران نیست.

 

امامی افزود: ایالات متحده آمریکا حتی به نزدیک ترین متحدان خودش وفا نکرد و آن ها را در بزنگاه ها و در جایی که منافع او حکم می کرد تنها گذاشت. حالا چطور شده است که شرط مقام معظم رهبری مبنی بر گرفتن تعهد کتبی از دولت های طرف مذاکره گرفته نشده، اما در داخل برخی به دنبال اجرای تعهد خود ما هستند و حالا که اقدامات ما در حال انجام است، دولت باید نامه تعهد اوباما را رسانه ای کند!

 

وی با اشاره به تاثیرگذاری عملکرد سیاست خارجی ایران در مسائل داخلی و منطقه ای، گفت: سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران باید موجب دلگرمی و خوشحالی ملت های مستضعف و مظلوم باشد. اینطور نیست که اگر پشت میز مذاکره و یا در کنار آمریکایی ها ایستادیم افتخار کنیم. این افتخار نیست. افتخار مردم ایران به مقابله با ظلم، بی عدالتی و ایستادگی در مقابل هر آنچه با اسلام مشکل دارد، است و همچنین اینکه تصور بشود حل مشکلات داخلی از طریق کمک های غربی ممکن است، یک اشتباه استراتژیک است. سه دهه ملت و دولت ما را در تنگنا گذاشتند و حالا بعد از گذشت چند ماه مهربان شدند. دلسوز شدند. این یک خطای بزرگ است که تصور کنیم آنها از منافع و از شعائر خود عقب نشسته اند.

 

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم افزود: مردم ایران اسلامی در آینده نشان خواهند داد کسانی که راه سعادت را در گرو دوستی با دشمنان دین و ملت می بینند، اشتباه می کنند. اگر ما دست از اعتقادات و شعارهای ناب اسلامی و انقلابی برداریم ملت ما سیلی خواهد خورد.

 

امامی در پایان گفت: دانشجویان بیدار و آگاه هر آنچه در توان دارند برای روشنگری و شفاف سازی باید به کار بگیرند و این یک تکلیف انقلابی بر عهده ایشان است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۳

ارسال دیدگاه:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی