متن بیانیه جاد صنعتی قم به مناسبت 13 آبان :: سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ




متن بیانیه جاد صنعتی قم به مناسبت 13 آبان

چهارشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۵۴ ق.ظ

بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم در تجمع دانشجویی 13 آبان

 

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ

بار دیگر ایام الله 13 آبان فرا رسید و جهانیان شاهد خروش امت شهید پرور ایران اسلامی در ابراز انزجار و خشم خود از استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایت کار بودند.

نفرت مردم ایران اسلامی از جنایات ایالات متحده آمریکا در حق خویش و در حق امت اسلامی نه تنها پس از سالها فراموش نمی شود بلکه با گذشت هر سال از این روز و با مشاهده ی جنایات این دولت علیه بشریت، بیش از پیش چهره واقعی استکبار جهانی برای مردم نمایان گشته و فریاد استکبارستیزی از سرتاسر ایران اسلامی و از هر دسته، گروه و صنفی به گوش می رسد.

گستره ی جنایات ایالات متحده در حق مردم ایران از کودتای 28 مرداد تا ایستادن در مقابل انقلاب مردم، حمایت از صدام حسین و رژیم بعث تا ترور و آشوب در فضای کشور، تحریم و ... را شامل می شود و متاسفانه عده ای از دلباختگان غرب در داخل کشور حل مشکلات را در گرو رابطه با غرب جستجو می کنند و با تطهیر و بزک چهره ی خون آلود آمریکا سعی در به فراموشی سپردن جنایات این کشور ظالم و مستکبر دارند. و به همین منظور است که امام خمینی (ره) مکرر فرمودند "هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید".

مردم ایران اسلامی و به تبع آن دانشجویان مسلمان و پیرو خط امام و رهبری به پیروی از آرمان های ناب حضرت امام روح الله و رهبر فرزانه، دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و پیروی از امام راحل و مقام معظم رهبری را افتخار خود دانسته و همراه با ملت ایران اسلامی پشت رهبری عزیز به ستیز خود با استکبار جهانی ادامه خواهد داد.

مسئولان کشور باید بدانند که خطر نفوذ استکبار و در راس آن آمریکای جنایت کار در دوران پسا برجام وجود دارد و باید دقت نظر لازم در راستای تذکر مقام معظم رهبری مبنی بر ادامه ی مبارزه با استکبار پس از مذاکرات را جدی گرفته و رفتار و تعاملات خویش را بر اساس همین تذکر و خط قرمز در نظر بگیرند.

ما دانشجویان مسلمان و انقلابی ایران اسلامی، آمریکا را نه به عنوان یک جغرافیا بلکه به عنوان اتم ظالمان جهان هدف قرار گرفته ایم و به فضل الهی تا ظلم کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم؛ ما به ناله های ذلیلانه و سازشکارانه ی لیبرال ها نگاهی نمی کنیم و از خدا می خواهیم که این قدرت را به ما ارزانی دارد که نه تنها از کعبه ی مسلمین، که از کلیساهای جهان نیز ناقوس مرگ امریکا را به صدا درآوریم. چرا که این شعار دارای پشتوانه‌ی قوی و عقلانی است و معلوم است که مراد از این شعار، مرگ بر ملت آمریکا نیست. این شعار یعنی مرگ بر سیاست‌های آمریکا، مرگ بر استکبار؛ مرگ بر آمریکا مرگ بر کشتار مظلومانه ی کودکان، زنان و مردان بی دفاع، مرگ بر استثمار و استعمار ملل، مرگ بر تضییع حقوق انسانی و کرامت انسان ها و مرگ بر خود بزرگ بینی و خوی درندگی است. این شعار دارای پشتوانه‌ی عقلانی است و تفکرات عقلانی ما به این ناطق است و این مسئله برای هر ملتی قابل فهم است.

ما دانشجویان مسلمان و انقلابی ایران اسلامی، در کنار برادران و خواهرانمان، در فلسطین پاره ی تن اسلام خواهیم ایستاد؛ و با رژیم منحوس و کودک کش و حرامزاده صهیونیستی که نامش با قتل، غارت، چپاول و به طور کلی تمامی اعمال کثیفی که از بشر غربی بر می آید؛ گره خورده است؛ مبارزه خواهیم کرد و به فضل الهی ما اسراییل را از صحنه ی روزگار محو خواهیم کرد.

اگر در سال های ابتدایی انقلاب اسلامی ایران و دفاع و مبارزه توانستیم با دست خالی و سلاح ایمان، هیمنه و هژمونی پوشالی استبکار را بشکنیم در امتداد همان مجاهدت ها و رشادت ها و در کنار پیشرفت های مهم، در عرصه های علمی، نظامی وصنعتی؛ باز هم با سلاح ایمان گردن مستکبرینِ گردن کش را خواهیم شکست و نشان خواهیم داد که آمریکا کماکان هیچ غلطی نمی تواند بکند.

ملت شهید پرور ایران اسلامی به هیچ وجه حاضر نیست به بهانه های مختلف شعار «مرگ بر آمریکا» را کنار بگذارد چرا که این شعار یک شعار اعتقادی و نفی ظلم و طرفداری از مظلوم است و دانشجویان ایران اسلامی تا جان در بدن دارند این شعار را فریاد خواهند زد.

دولت مردان ما باید بدانند که طبق فرمایشات امام خامنه ای(حفظهم الله)، سیاست های خارجی نظام، با رفت و آمد دولت های مختلف و با سلایق گوناگون، تغییر نخواهد کرد.

ما دانشجویان ایران اسلامی، از نسل حسین فهمیده ها و مهرداد عزیز اللهی ها و از نسل احمدی روشن و رضایی نژاد ها، به پیروی از قاسم ابن حسن، علی اکبر علیها السلام و خواهرانمان به پیروی از زنان عاشورایی و به نمایندگی از ملت قهرمان، مبارز و عاشورایی ایران و به نمایندگی از 250000 شهید انقلاب اسلامی و به نمایندگی از جانبازان، آزادگان و رزمندگان و مظلومان جهان که شمر زمان خود را می شناسند، اعلام می کنیم که تا آخرین قطره خون خود، پای آرمان های امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(مدظله العالی) ایستاده ایم و لحظه ای عقب نخواهیم نشست. حاشا که بسیجیان میدان را خالی کنند.

از خدا می خواهیم که به ما توفیق دهد تا پرچم لااله الاالله را بر قلل رفیع به کرامت و بزرگواری به اهتزاز درآوریم و شعار لا شرقی و لاغربی را عالم گیر کنیم : «وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ»

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۳

ارسال دیدگاه:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی