بیانیه تشکل های دانشجویی استان قم به مناسبت 9 دی :: سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ




بسم الله الرحمن الرحیم

 

«پیامبراکرم(ص): ازفتنه‌های آخرالزّمان کراهت نداشته باشید که منافقان رانابود می‌کنند» (کنزالعمّال،ج۱۱،ص۱۸۹٫)

 

درخت تنومند انقلاب اسلامی درحالی به 31 امین سال خود رسیده بود که در تمام این مدت متحدین معاند خارجی و تابلوداران داخلی آنها، تبر به دست مشغول ضربه زدن به تنه ی نهال دیروزی و درخت تنومند امروزی بوده اند.

به راستی که دشمنان ما از جاهلان هستند. چراکه هیچ وقت متوجه آن نشدند که تیشه زدن به این درخت، حاصلی جز روییدن جوانه هایی تازه نداشته است.

آری؛ نتیجه تمام توطئه های این سال ها، باعث بیدار شدن ملت ایران بوده است. امروز، ملت ایران از هر لحاظ بیمه است. چراکه با سر بلندی از چند فتنه ی بزرگ بیرون آمده و آنها را پشت سر گذاشته است.

تاریخ انقلاب در 9 دی ماه 88 به ایستگاه افتخاری دیگر رسید. سیل خروشان ملت که لبریز نفرت از سران آمریکایی-اسرائیلی فتنه و همچنین ساکتین آن بودند، از هر قشر و گروهی به خیابان ها ریختند و اعلام انزجار خود را با هر وسیله ای که می توانستند، نسبت به فتنه گران، نشان دادند و اینگونه یوم اللهی دیگر را خلق کردند.

امروز و در کشاکش توطئه های معاندین متحد خارجی و اذناب داخلیشان، شاهد پروژه خطرناک «نفوذ» هستیم که قصد خارج کردن انقلاب را از ریل اصلیش را دارند. اما باید بدانند که ملت ایران بیدار و آگاه است و موج عظیم تخریب ها علیه ارکان نظام از شورای نگهبان تا نهاد های پاسدار انقلاب را دیده و رصد می کند.

مسئولین و خدمتگزاران به ملت آگاه باشند که ما پیرو آن امامی هستیم که در وصیت نامه خود می فرماید:«... و وصیت اینجانب به جوانان عزیز دانش سراها و دبیرستان ها و دانشگاه ها آن است که خودشان شجاعانه درمقابل انحرافات قیام نمایند تا استقلال و آزادی خود و کشور و ملت خودشان مصون باشد... تبلیغات و مقالات و سخنرانیها و کتب و مجلات برخلاف اسلام و عفت عمومی و مصالح کشور حرام است. و بر همة ما و همة مسلمانان جلوگیری از آنها واجب است و از آنچه برخلاف مسیر ملت و کشور اسلامی و مخالف با حیثیت جمهوری اسلامی است، به طور قاطع اگر جلوگیری نشود، همه مسئول می‌باشند. و مردم و جوانان حزب‌اللهی اگر برخورد به یکی از امور مذکور نمودند به دستگاههای مربوطه رجوع کنند و اگر آنان کوتاهی نمودند، خودشان مکلف به جلوگیری هستند . خداوند تعالی مددکار همه باشد.»

اکنون دانشگاه های ما به محل آمد و شد فتنه گران تبدیل شده است و جالب آنکه با وقاحت تمام حضور پیدا کرده و به سخنرانی می پردازند و قصد تطهیر خود و سرانشان را دارند. آخر مگر ملت ایران، وطن فروشی های شما را فراموش می کنند؟

سوال اصلی اینجاست که به چه حقی مجوز حضور برای این آقایان در برخی دانشگاه های استان صادر می شود تا در شهر کریمه اهل بیت شاهد حضور و سخنرانی این چنین افرادی باشم. گویی مسئولین برخی دانشگاه های استان قم خروش انقلابی مردم در 9 دی ماه 88 را فراموش کرده اند.

روسای دانشگاه ها و مسئولین آن توجه داشته باشند که ما پیرو رهبری هستیم که فتنه را خط قرمز نظام قرار می دهند.

همانطور که بیان شد نه دی ماه برای ما ملاک بسیاری از تصمیم گیری ها است و یکی از مهمترین تصمیمات ما انتخابات پیش رو است. برای ما فتنه یک مرز مشخص است و هر آنکس که در فتنه ها بصیرت نداشته و با فتنه گران هم مسیر بوده و یا در برابر آن سکوت کرده است، از نظر امت حزب الله مردود است.

تشکل های دانشجویی استان قم یقین دارند که اگر این تسامح و تساهل نظام ادامه پیدا کند و با شناختی که از این جمعیت گستاخ فتنه گر داریم، بعید نیست در آینده‌ای نزدیک جای شاکی ومجرم عوض شده و شاهد این باشیم که در دادگاهی صحرایی، افتخارآفرینان یوم‌الله 9دی را محاکمه کنند. پس باید همه‌ی ما تلاش کنیم تا بستر اجتماعی محاکمه‌ی قانونی سران فتنه و آنهایی که با ایشان در این جرم بزرگ شریک بودند، فراهم شود تا قوه‌ی قضاییه بتواند به بهترین شکل و بدون هر نوع سوءاستفاده و فضاسازی سیاسی، مهر مختومه بر این پرونده‌ی تا امروز باز مانده، بزند.

سخن آخر را هم خطاب به مسئولینی عرض می کنیم که در پیشگاه‏ قرآن‏ کریم‏ به‏ خداوند قادر متعال‏ سوگند یادکرده اند که از نظام 280000 شهیدی خمینی(ره) دفاع کنند. پس اکنون بر آن مصحفی که به آن قسم خورده اید نظر کنید تا ببینید  به خطّ خدا بر آن نوشته «إِنَّ أَکْرَمَکُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقاکُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلیمٌ خَبیر».

نکته آخر که سخن تشکل های دانشجویی استان قم است به حامیان فتنه: دیگر گذشت آن زمان که گذر زمان، غبار فراموشی را بر اذهان جامعه بنشاند. سعی بیهوده نفرمایید. ما آزمون 9 دی را پشت سر گذاشتیم. آزموده را آزمودن خطاست...

والسلام علیکم و رحمته الله و برکاته

 

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد قم
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه قم

بسیج دانشجویی دانشگاه قم

​بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم

​بسیج دانشجویی دانشگاه پردیس فارابی قم

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم

​انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه فارابی قم

 

انعکاس در رسانه :

خبرگزاری فارس

پایگاه خبری 598

خبرگزاری بسیج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۹

ارسال دیدگاه:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی