امامی: اصلاح‌طلبان دچار آلزایمر شده‌اند :: سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ




امامی: اصلاح‌طلبان دچار آلزایمر شده‌اند

پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۲۴ ب.ظ
چند روزی پونز در پیشانی کردن و بریدن کراوات کارشان بود، چندروزدیگر هم آنقدر در غرب غرق می‌شوند که انسان تعجب می‌کند. گویا دچار آلزایمر شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری ایران روشن؛ هر چه به ایام انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم، شعارهای اصلاح‌طلبان در خصوص انتخابات که به فلانی رأی بدهیم و به دیگری رأی ندهیم قوت می‌گیرد. جالب اینجاست که شبکه سلطنتی انگلیس نیز به کمکشان آمده و تدارکات خوبی را برایشان فراهم می‌آورد.

مردم واقعاً باید مجلس سوم و ششم را به خاطر بیاورند. هرزمانی که این تندروها بر سر کار آمدند مملکت دچار بحران شد. در مجلس سوم عده‌ای از این‌ها که امروز نماد اصلاح‌طلبی شده‌اند، تلاش داشتند تا کشور را به سمت جنگ مجدد هدایت کنند.

کسی نطق آقای خلخالی و عملکرد وی را از خاطر نبرده است. سؤال اینجاست این‌ها اصولگرا و جریان راست بودند؟! خیر این‌ها تماماً متصل به جریان چپ بودند.

امروز دم از دوستی با آمریکا می‌زنند و دیروز سفارت را اشغال کردند. عقبه‌ی اشغال سفارت آمریکا چه کسانی بودند. از کجا معلوم بار دیگر دست به این اقدامات نزنند و چند سال بعد اظهار پشیمانی کنند. البته اگر فهم و سواد داشتند از اقدام تسخیر سفارت آمریکا ابراز پشیمانی نمی‌کردند، اما ازآنجاکه این گروه افراطی که خودش هم نمی‌داند چه می‌خواهد، همواره در تنش‌آفرینی نقش دارد، دائم دچار پارادوکس می‌شود.

اصلاح‌طلبان افراطی‌ترین افراد این مملکت هستند. چند روزی پونز در پیشانی کردن و بریدن کراوات کارشان بود، چندروزدیگر هم آنقدر در غرب غرق می‌شوند که انسان تعجب می‌کند.

مرام و منش سیاسی این گروه افراطی غیرقابل درک است. روزی آقای هاشمی را می‌کوبند و روزی در کنارش می‌ایستند. از رفتارشان جز قدرت‌طلبی و سوءاستفاده از مردم چه چیز دیگری می‌توان برداشت کرد؟ گویا اصلاح‌طلبان دچار آلزایمر شده‌اند.

مردم باید در اعتماد به این گروه افراطی دقت کنند. کسی نمی‌گوید که به اصولگرایان یا دیگران رأی بدهید، اما باید دقت کنید تا این افرادِ رادیکال و تندرو را به مجلس راه ندهید. چراکه امروز کشور آرامش می‌خواهد و این‌ها در مجلس ششم، سال 78 و سال 88، خوی افراطی و تنش‌آفرینشان را نشان داده‌اند، حتی ایشان در برخورد با خودشان هم دچار تنش و درگیری هستند.

علی امامی_فعال دانشجویی از دانشگاه صنعتی قم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۹

ارسال دیدگاه:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی