دبیر جاد صنعتی قم: اعضای جامعه اسلامی در کنگره ی شهدای دانشجوی مدافع حرم شرکت کنند :: سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ




دبیر جامعه اسلامی دانشجویان در پیامی خطاب به اعضای جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی قم :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

اعضای محترم جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

ضمن عرض سلام خدمت یکایک شما عزیزان و بزرگواران

شهدا شمع مجلس عشقند که با ایثار خونشان خدمتی بزرگ به اسلام و حفظ امنیت بلاد مسلمین و در راس آن کشور امام زمان ایران بزرگ می نمایند.

امروز اما دفاع از حرم عقلیه ی بنی هاشم تبدیل به یک عشقبازی شده است که مردان پاک خدا را برای دفاع به سرزمین زینب روانه میکند. باید یقین داشت که پاسداشت این پاسداران حریم ولایت و عترت امری مهم است.

خون پاک مدافعان حرم دشمنان این مرز و بوم و اسلام عزیز را به خشم اورده است. فلذا می بینیم در اقدامی عجیب در یک شبکه ی صهیونیستی فارسی زبان اقدام به تخریب این عزیزان و کنگره ملی شهدای دانشجوی مدافع حرم در قم می نمایند.

لذا از تمام عزیزان دانشجو به خصوص عزیزان عضو جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم تقاضا می شود در این کنگره شرکت کرده و پیامی دندان شکن به دشمنان اسلام و ایران عزیز بدهید.



والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۱

ارسال دیدگاه:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی