پیام تشکر دبیر جاد صنعتی قم از شورای صنفی-رفاهی دانشگاه :: سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ




هوالعزیز


جناب آقای سرتیپ زاده

دبیر محترم شورای صنفی – رفاهی دانشگاه صنعتی قم

 

ضمن عرض سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات جنابعالی؛ احتراما، هرچند دیر هنگام لکن تشکیل شورای جدید شورای صنفی را خدمت حضرتعالی و اعضای محترم آن شورا تبریک عرض می کنم.

یقینا شما میراث سنگینی را برعهده گرفته اید. بزرگوارانی چون آقای موسوی، سید فاضل سلیمانی و برادران دیگر که سنگر اولیه این شورا را بنا نهاده اند زحماتی را تقبل کرده اند که امروز شما ادامه دهنده ی آن مسیر هستید.

پس از مشاهده ی پیام جنابعالی مبنی بر پیگیری امور از طریق این شورای محترم، بر خود تکلیف دیدم تا پیام تشکری را خطاب به شما ارسال نمایم. تدبیر و تیز بینی شما در ارجاع تمام امور صنفی به این شورا که برآمده از رای عموم دانشجویان می باشد ستودنی است.

یقینا دانشجویان دانشگاه صنعتی قم در مقابل سیاسی شدن مطالبات صنفی، منحرف شدن مسیر مطالبات و پیگیری غیر قانونی به پشتیبانی از شما خواهند ایستاد.

بنده این افتخار را دارم که به اطلاع جنابعالی برسانم در اساسنامه ی جامعه اسلامی دانشجویان صریحا آمده است که پیگیری مطالبات صنفی باید از طریق شورای صنفی – رفاهی دانشگاه باشد و در این مسیر چون گذشته از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

برای جنابعالی و اعضای محترم آن شورا موفقیت و سربلندی را آرزومندم.

 

و من ا... توفیق

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

17/12/94

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۷

ارسال دیدگاه:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی