بدیعی: تلخی بی پایان :: سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

سایت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ




بدیعی: تلخی بی پایان

جمعه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۲۶ ب.ظ

گروه دانشگاه «خبرگزاری دانشجو، یادداشت دانشجویی*هفته گذشته و بعد از اعلام نتایج قطعی انتخابات مجلس شورای سالامی و خبرگان رهبری، ریاست محترم جمهوری در جلسه پیرامون نتایج این انتخابات سخنانی گفتند که جای بسی تامل و تفکر دارد.


ایشان حضور ملت و رای آنها را معنادار توصیف کرده و خطاب به مخالفین سیاست های خارجی و داخلی دولت فرمودند که آنها پیام انتخابات 92 را با تاخیر 2 ساله هم دریافت نکردند و نتیجه این انتخابات قابلیت نوشتن صدها جلد کتاب را دارد و مردم نشان دادند که نظر کدام گروه به آنها نزدیک تر است و این را هم در سال 92 و هم امسال با صدای رسا! اعلام کردند.


جناب روحانی همچنان در خواب دوران تبلیغات ریاست جمهوری خود قرار دارد و باعرض معذرت سخنانی متوهمانه را به زبان شریف خویش می آورد که با آمار و ارقام مکتوب نمی خواند.


آری؛ 7 اسفند برای ما نشان از کاهش 300000 هزار رای حسن روحانی در تهران نسبت به سال 92 را دارد. حضور پرشور مردم در سراسر کشور نتیجه اش آن شد که الآن شاهد مجلسی با حداقل 50% نماینده اصولگرا باشیم.


جناب رییس جمهور؛ امروز برای اولین بار در تاریخ انقلاب اسلامی دولتی نتوانسته مجلسی همسو با خود را در ابتدای کار خود تشکیل دهد. این رای مردم برای شما باید زنگ خطر باشد. زنگ خطر اولین دولت 4 ساله تاریخ انقلاب.
پیام انتخابات 7 اسفند ماه، شکست دولت تدبیر و امید و ناامیدی مردم ایران در اواخر 3 سال ریاست شماست. آنها سیاست های داخلی و خارجی و اقتصادی و ... شما را نپسندیده اند، جناب مستطاب!


در حالی رای حداقلی در سال 92 را صدایی رسا! توصیف می کنید که امسال مردم به شما و جریان شما پشت کرده اند.


نگران حال شما، لرزش های دستتان که ناشی استرس از دست دادن ریاستتان در سال96 است، می باشیم. پس با نهایت آرامش، پیام مردم در 7 اسفند را بپذیرید.پایان تلخ، بهتر از تلخی بی پایان است، جناب مستطاب!


 مهدی بدیعی دبیر واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی قم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۱

ارسال دیدگاه:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی